فولاد با شکست استقلال در ضربات پنالتی قهرمان جام حدفی فوتبال شد.

فولاد

به گزارش همشهری‌آنلاین، دیدار فینال جام حذفی امشب بین تیم‌های استقلال تهران و فولاد اهواز در زمین بی‌طرف و استادیوم نقش جهان اصفهان برگزار شد.

نیمه نخست را فولادی‌ها بهتر شروع کردند و در دقیقه ۶ با ارسال فرشاد احمدزاده روی دروازه استقلال صاحب یک موقعیت شدند که ضربه سر لوسیانو پریرا به اوت رفت. بازی در دقایق بعدی پایاپای دنبال می‌شد تا اینکه رفته رفته شاگردان فرهاد مجیدی صاحب توپ و میدان شدند و در دقیقه ۳۰ اشتباه مدافع فولاد با پربه سر و پاس رو به عقب نزدیک بود منجر به گل اول استقلال شود که مهدی قایدی پس از توپ‌گیری مقابل مرادیان، ضربه خود را به سمت دروازه زد که شاه‌عباسی توپ را از روی خط برگشت داد تا استقلال به گل نرسد. بازی در این نیمه با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید. 

نیمه دوم را برخلاف نیمه نخست آبی‌های پایتخت بهتر آغاز کردند اما موقعیت خطرناکی روی دروازه فولاد ایجاد نکردند. در ادامه شاگردان نکونام بازی را به دست گرفتند و در دقایق پایانی می‌توانستند به گل برتری برسند که با درخشش رشید مظاهری و بی‌دقتی فرشاد احمدزاده بهترین موقعیت فولادی‌ها از دست رفت تا بازی در این نیمه هم بدون گل به پایان برسد و بازی در ادامه به وقت اضافه رفت. 

بازی در دو نیمه وقت اضافه نیز گلی دربرنداشت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در این ضربات فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان از استقلال پنالتی خود را از دست دادند و فولادی‌ها قبل از اینکه کار به پنالتی پنجم برسد همه ضربات خود را به گل تبدیل کردند و قهرمان این دوره از مسابقات جام حذفی شدند.

با این شکست استقلال برای دومین سال پیاپی با هدایت فرهاد مجیدی قهرمانی در جام حذفی رادر فینال از دست داد تا دست مجیدی و شاگردانش دوباره از جام کوتاه بماند.

کد خبر 619650

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha