یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
۰ نفر

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش‌وپرورش درباره آخرین وضعیت استخدام گفت: اکنون ۷۳ هزار نفر در دوره های مهارت‌آموزی در دانشگاه حضور دارند و پیش‌بینی ما این است از ۱۵ هزار نفر آموزشیاران نهضت که جمعه اول مرداد در آزمون شرکت کردند نیز حداقل ۱۲ هزار نفر قبول شوند.

معلم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، ناصر سلیمان زاده رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش‌وپرورش در این باره اظهار کرد: تا اکنون سه گروه برای مهارت آموزی به دانشگاه فرهنگیان معرفی شده اند.

وی افزود: دوره‌های آموزشی دو گروه، به موقع و تا مهرماه به اتمام رسیده و حکم استخدامی شان صادر می‌شود. برای گروه سوم به علت محدودیت‌های دانشگاه فرهنگیان که امکان برگزاری کلاس های فشرده را نداشتند کلاس‌ها  دیرتر شروع شدند و احتمالا دوره آنها در دی یا بهمن ماه به اتمام می رسد.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه شرکت کنندگان در دوره سوم، می توانند از مهرماه به صورت حق التدریس با ما همکاری کنند گفت: این گروه در دی یا بهمن ماه که استخدام شدند، فاصله بین مهر تا بهمن را جزو سابقه و سنوات خدمتشان محسوب می کنیم. اینها از نظر سابقه خدمت و حکم استخدام تفاوتی با آنها که در مهرماه استخدام می شوند نخواهند داشت.

سلیمان زاده افزود: این افراد حدود ۸۸ هزار نفر هستند که بخش عمده ای از آنها مهرماه وارد مدارس می شوند.

وی با اشاره به آزمون آموزشیاران نهضت که ابتدای مرداد ماه برگزار شد نیز گفت: هرکسی که ۵۰ درصد حدنصاب نمره را کسب کند، پذیرفته شده است. تعداد مهم نیست و کسب حدنصاب نمره اهمیت دارد. شرکت کنندگان در این آزمون، قبول‌شدگان مرحله چهارم هستند که تا دوره مهارت آموزی آنها تا پایان سال در دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش‌وپرورش اضافه کرد: اکنون ۷۳ هزار نفر در دوره های مهارت آموزی در دانشگاه حضور دارند و پیش بینی ما این است از ۱۵ هزار نفری که جمعه اول مرداد در آزمون شرکت کردند و جزو گروه چهارم هستند، حداقل ۱۲ هزار نفر قبول شوند.

کد خبر 619472

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha