رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود گفت: از این‌ پس مواردی نظیر تقاضای چرای دام، سامانه‌های عرفی و انجام عملیات اطفای حریق در جنگل ابر فقط از طریق محیط‌ زیست انجام می‌شود.

جنگل ابر شاهرود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمدرضا کشاورزیان رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود با بیان اینکه ۲ سال از ثبت جهانی جنگل‌های هیرکانی و منطقه ابر شاهرود می‌گذرد، اظهار کرد: علاوه بر این، چند سال قبل جنگل ابر به منطقه حفاظت‌شده ارتقا یافت و از آن زمان محیط‌ زیست متولی آن شد.

وی ضمن بیان اینکه طی این سال‌ها منابع طبیعی دوشادوش محیط‌زیست به حراست و حفاظت از این منطقه کمک کرده است، افزود: پس از ۲ سال این منطقه امروز به‌ طور کامل به اداره محیط‌ زیست شاهرود تحویل داده‌ شد.

رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود بابیان اینکه مسئولیت حفظ و نگهداری جنگل ابر بر عهده محیط‌ زیست خواهد بود، گفت: از این‌ پس مواردی نظیر تقاضای چرای دام، سامانه‌های عرفی و انجام عملیات اطفای حریق از طریق محیط‌ زیست انجام می‌شود.

کشاورزیان تأکید کرد: منابع طبیعی شاهرود در کنار اداره محیط زیست قرار دارد و در صورت بروز هرگونه بحران یا مشکل در حوزه جنگل ابر به حفظ و حراست این جنگل‌های باستانی کمک خواهد کرد و در اطفای حریق نیروها و تجهیزات خود را برای حفظ عرصه‌ها به کار خواهد بست.

کد خبر 619129

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha