همشهری‌آنلاین: تیم ملی کاراته جوانان ایران در دومین روز از نهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جوانان و امید آسیا در بخش کومیته به سه مدال طلا و سه برنز دست یافت

به گزارش واحد مرکزی خبر، در این مسابقات که در مالزی برگزار می‌شود، در وزن منهای 55 کیلوگرم، محمد قاسمی پس از پیروزی برابر قزاقستان، ‌افغانستان، اندونزی و مالزی به مدال طلا رسید.

همچنین سامان حیدری در وزن سنگین تر از 75 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، مقابل حریفی از کویت، قزاقستان و چین پیروز شد و دومین طلای کاراته جوانان ایران را کسب کرد.
در وزن منهای 60 کیلوگرم نیز مجتبی شکوهی با برتری برابر چین تایپه، کویت، فیلیپین و چین سومین نشان طلای ایران را به دست آورد.

در وزن منهای 65 کیلوگرم، مرتضی شفاهی ابتدا کاراته‌کای چین تایپه را مغلوب کرد، سپس مقابل کویت و عربستان به برتری رسید اما، با شکست برابر حریف ژاپنی به گروه بازنده‌ها رفت و در این مرحله با برتری برابر عراق به مدال برنز دست یافت.

بهمن عسگری دیگر نماینده کاراته جوانان ایران در وزن منهای 70 کیلوگرم که ابتدا با قرعه استراحت روبرو شده بود،‌ در گام نخست حریف عربستانی خود را شکست داد و در مسابقه بعدی با شکست مقابل ویتنام به گروه بازنده‌ها رفت. عسگری در این مرحله با برتری مقابل قطر به نشان برنز دست یافت.

رامین خامه‌چی، آخرین نماینده کومیته انفرادی جوانان در وزن منهای 75 کیلوگرم پس از غلبه بر عربستان، مقابل حریف ژاپنی مغلوب شد و در گروه بازنده ها با دو پیروزی مقابل اندونزی و چین توانست مقام سومی و مدال برنز را کسب کند.

هم اکنون در جدول رده بندی تیم ملی جوانان ایران با کسب سه مدال طلا و سه برنز در صدر گروه مردان ایستاده است و ژاپن با دو مدال طلا در جایگاه دوم قرار دارد.

این مسابقات فردا با برگزاری رقابت‌های کومیته انفرادی و تیمی امیدها در شهر کوتا کینا بالو مالزی به پایان خواهد رسید

کد خبر 61866

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز