دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
۰ نفر

قیمت انواع ارزهای شاخص دیجیتال امروز در روند معاملات در بازارهای تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

بیت کوین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بیت کوین با ۱۲.۵ درصد ریزش به ۳۹ هزار و ۷۶۳ دلار رسید. بانک‌های مرکزی بیشتری در راه پیوستن به مسابقه عرضه ارز دیجیتالی ملی هستند. در تازه ترین مورد، رئیس جمهور اوکراین به بانک مرکزی این کشور مجوز داد تا کار آغاز ارز دیجیتالی این کشور آغاز شود. همچنین از این پس صندوق‌های سرمایه گذاری آلمانی اجازه خواهند داشت، حداکثر ۲۰ درصد دارایی خود را در بازار ارزهای دیجیتالی سرمایه گذاری کنند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر یک هزار و ۶۳۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۶.۰۱ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۱ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۸ درصد در اختیار اتریوم است.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۴۶.۵ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۵.۱۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۹۹.۱۳ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۰۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۱.۹۷ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۷۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارزهای دیجیتالی

 قیمت انواع ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در ۱۱ مرداد را در ادامه این خبر ببینید:

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین ۳۹,۷۶۳ ۱,۰۱۷,۸۵۰,۱۵۳
اتریوم ۲,۵۵۷ ۶۵,۴۷۲,۶۱۲
تتر ۱ ۲۵,۶۱۳
بایننس کوین ۳۳۰ ۸,۴۵۶,۲۳۴
کاردانو ۱.۳۳ ۳۳,۹۳۳
ریپل ۰.۷۳ ۱۸,۷۷۸
ای یو اس دی کوین ۱ ۲۵,۶۰۹
دوج کوین ۰.۲۰ ۵,۲۵۳

کد خبر 618272

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha