سخنگوی جمعیت هلال احمر با اشاره به هدف گذاری جدید این سازمان برای واردات ۳۰ میلیون دوزی واردات واکسن کرونا، گفت: در صورتی که هماهنگی‌های ارزی به موقع انجام شود، با سرعت بیشتری می‌توانیم تعهدات‌مان را محقق کرده و واکسن‌ها را وارد کنیم.

واکسن کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمدحسن قوسیان سخنگوی جمعیت هلال احمر درباره روند واردات واکسن کرونا ازسوی این جمعیت گفت: سری قبل که جمعیت هلال احمر در حوزه واردات واکسن کرونا اقدام کرد، برای واردات ۱۰ میلیون دوز واکسن کرونا برنامه‌ریزی کرده بودیم که محقق شد و ۱۰ میلیون دوز وارد کردیم و ۴۰۰ هزار دوز هم اهدایی بود و مجموعا ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار دوز وارد کردیم.

وی افزود: در دور جدید در جلسات برای واردات ۳۰ میلیون دوز دیگر از واکسن کرونا هدف‌گذاری کردیم که روز گذشته اولین محموله آن بالغ بر یک میلیون و ۱۲۰ هزار دوز واکسن وارد شد و در صورتی که هماهنگی‌های ارزی به موقع انجام شود، با سرعت بیشتری می‌توانیم تعهدات‌مان را محقق کرده و واکسن‌ها را وارد کنیم.

وی گفت: تامین ارز هم تقریبا به موقع انجام می‌شد و وضعیت ان‌شاءالله در این مرحله هم خوب است.

قوسیان مقدم درباره اقدام هلال احمر جهت کمک در روند واکسیناسیون کرونا، گفت: در حال حاضر دانشگاه‌های علوم پزشکی فضا را باز کردند و در برخی استان‌ها نیروهای هلال احمر وارد روند واکسیناسیون می‌شوند.

وی افزود: در حال حاضر در سه چهار استان، طبق توافقی که با دانشگاه علوم پزشکی داشتیم، نیروهای هلال احمر وارد روند واکسیناسیون علیه کرونا شده‌اند. بنابراین به صورت استانی در این زمینه اقدام می‌شود.

کد خبر 618214

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    3 2
    واردات چرا جون دل. این همه واکسن ساختن عزیزان .به همین برکت قسم.