مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات تسهیلات ویژه دانشگاه آزاد برای یک نیمسال میهمانی دانشجویان را در تمامی مقاطع تحصیلی به شهر محل سکونتشان اعلام کرد.

دانشجو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، دکتر مهران صلواتی مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور کسب رضایت خاطر دانشجویان، ایجاد آرامش، رفع دغدغه خانواده ها و جلوگیری از ترددهای غیرضروری و پیشگیری خطرات ناشی از سرایت ویروس کرونا، تسهیلات میهمانی یک ترم دانشجویان به شهر محل سکونت را برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در نظر گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور کاهش تردد دانشجویان بین محل سکونت و تحصیل و تأثیر آن در مهار ویروس کرونا، یک نیمسال میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی مقاطع تحصیلی صرفاً به شهر محل سکونت با توجه به شرایط لازم امکان پذیر است.

صلواتی با اشاره به شرایط لازم برای میهمانی یک ترم دانشجویان به شهر محل سکونت، اظهار داشت: دارا بودن شرایط عمومی مندرج در آیین‌نامه میهمانی و نقل و انتقال دانشجویان، دایر بودن رشته گرایش دانشجو در واحد دانشگاهی مقصد، تأیید عدم مغایرت محل سکونت با واحد مقصد انتخابی دانشجو، موافقت واحد دانشگاهی مبدأ و مقصد ازجمله شرایط ضروری میهمانی یک ترم دانشجویان به شهر محل سکونت برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ است.

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: واحدهای دانشگاهی مبدأ و مقصد موظفند براساس مدارک بارگذاری شده در سامانه، درخواست دانشجو را بررسی می‌کنند و در صورت احراز صحت مدارک (تطابق مدارک محل سکونت با واحد مقصد انتخابی دانشجو) در اسرع وقت نسبت به اعلام نظر و تکمیل فرآیند درخواست دانشجو در سامانه منادا اقدام خواهند کرد.

صلواتی خاطرنشان کرد: مدارک و مستندات لازم برای یک نیمسال میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی مقاطع تحصیلی به شهر محل سکونت در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ شامل ارائه مدارک محل سکونت (سند منزل یا اجاره نامه معتبر) و تصویر تمامی صفحات شناسنامه دانشجو است که لازم است دانشجویان این مدارک را در سامانه منادا بارگذاری کنند.

کد خبر 618087

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha