رییس شورای شهر تهران با اشاره به طرح صیانت از فضای مجازی مجلس شورای اسلامی و انتقاد از آن گفت: شورای دوره پنجم شورای شفافیت بود نه صیانت و مجلس هم به جای رفتن به سمت چنین طرح هایی، باید حل مشکلات معیشتی و مطالبات واقعی جامعه را دنبال کند.

محسن هاشمی

به گزارش همشهری آنلاین، محسن هاشمی در سیصد و پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: از شهردار تهران و همکارانشان تشکر می‌کنم که در مناطق ۱۷ و ۱۸ بالاخره طلسم بازآفرینی روی ریل راه آهن تهران- تبریز شکست و این منطقه در اختیار مردم قرار گرفت.

او افزود: ابتدا قرار بود روی این منطقه به گونه ای بازآفرینی شود که با ساخت و ساز ، هزینه ساخت این تونل فراهم شود. خوشبختانه در این دوره شهرداری تصمیم گرفت در این منطقه بزرگ یک باغ‌راه طولانی ایجاد کند و دید کاسبکارانه نداشت و آن را تبدیل به یک فضای عمومی برای مردم کرد.

هاشمی گفت: این روزها مساله صیانت از فضای مجازی مطرح شده است. خوشبختانه شورای پنجم شورای شفافیت بود و نه صیانت و مجلس شورای اسلامی در این شرایط حساس و سخت جامعه، به‌جای طرح‌هایی که واکنش منفی گسترده در جامعه ایجاد کند به دنبال حل مشکلات معیشتی و مطالبات واقعی جامعه برود. قطعا شفافیت نیز از مطالبات اصلی جامعه و وعده های محقق نشده در مجلس است.

کد خبر 618043

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha