مجموع نظرات: ۰
شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
۰ نفر

اگر چه انتخاب شیوه‌ تبلیغات و بازاریابی کاملاً بسته به نوع محصول، میزان بودجه و بازار هدف دارد اما در حال حاضر از بازاریابی پیامکی به عنوان یکی از بهترین روش‌ها در این حوزه یاد می‌شود. همانطور که می‌دانید امروز روش‌های مختلفی برای بازاریابی وجود دارد که استفاده از هر کدام به نحوی می‌تواند کسب و کار مد نظرمان را به افراد و مشتریان بیشتری معرفی کند.

image_3bb33c1ee40185a10813b004470119a2b44fb2e6.png

اگر چه انتخاب شیوه‌ی تبلیغات و بازاریابی کاملاً بسته به نوع محصول، میزان بودجه و بازار هدف دارد اما در حال حاضر از بازاریابی پیامکی به عنوان یکی از بهترین روش‌ها در این خصوص یاد می‌شود. همان طور که می‌دانید امروزه روش‌های مختلفی برای بازاریابی وجود دارد که استفاده از هر کدام، به نحوی می‌تواند کسب و کار مدنظرمان را به افراد و مشتریان بیشتری معرفی کند.

حال در این مطلب اختصاصاً قصد داریم درباره‌ی یکی از اصولی‌ترین و نوین‌ترین روش‌های بازاریابی که به بازاریابی پیامکی شهرت دارد صحبت کنیم و در انتها سیستم و قابلیتی را معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آن می‌توانید کسب و کارتان را به سرعت تبلیغ کنید.

هدف به کارگیری از ارسال پیامک انبوه

به طور کلی می‌توان از این دستورالعمل برای دو منظور استفاده کرد. اول این که با ارسال پیامک به مشتریان قبلی (یا فعلی) آن‌ها را نسبت به کسب و کارتان وفادار نگه دارید و در وهله‌ی بعدی نیز به جذب بیشتر مشتریان بپردازید. بنابراین برای این که بتوانید دو هدف عنوان شده را به سرانجام برسانید، باید از یک اصول کاملاً درست مانند ارسال پیامک انبوه استفاده کنید.

البته برای انجام این کار دو روش را پیش رو خواهید داشت. ابتدا این که از بازاریابی پیامکی اجازه‌ای بهره ببرید. در واقع در این روش شما فقط می‌توانید به کاربرانی که در خبرنامه‌ی پیامکی عضو شده‌اند، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و در روش دیگر مشتریان و یا کلیه‌ی کاربران با ارسال اس ام اس انبوه مواجه خواهند شد که به دلایل مختلفی در دایره‌ی بازار هدف‌تان قرار گرفته‌اند.

بازاریابی پیامکی چه مزیت‌هایی دارد

همان طور که عرض کردیم به کارگیری از هر نوع روش بازاریابی، مزیت‌ها و ویژگی‌های خاص خودش را دارد که تبلیغات پیامکی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. ما در ادامه به مهمترین ویژگی‌های این روش تبلیغاتی اشاره خواهیم کرد:

  • دسترسی راحت به کاربران

پر واضح است که اکثر افراد در کمترین حالت از یک گوشی معمولی برخوردار هستند، هر چند امروزه حداقل گوشی‌ که در اختیار کاربران قرار دارد از نوع اندروید (حتی ساده) است. بنابراین به راحتی می‌توان با استفاده از شماره تماس‌های مختلف دسترسی راحتی به کاربران داشت. به طور کلی با بازاریابی از طریق پیامک می‌توان به اقشار مختلف جامعه جهت معرفی یک کسب و کار دسترسی داشت.

  • شخصی‌سازی پیامک‌های ارسال شده

در بازاریابی پیامکی امکان شخصی‌سازی اس ام اس‌های ارسالی وجود دارد. یعنی اگر بخواهید به کاربرانی که کسب و کارتان را دنبال کنند کدهای تخفیف ارائه دهید یا مزایای دیگری در اختیارشان بگذارید، شرایط با کمترین هزینه و اتلاف وقت مهیا خواهد بود. به طور حتم استفاده از این روش تأثیرگذاری بهتری نسبت به سایر روش‌ها مانند بازاریابی تلفنی و مواردی از این دست خواهد داشت.

  • به صرفه بودن استفاده از سامانه پیامکی

استفاده از تبلیغات برای جذب بیشتر مشتری بسیار هزینه‌بر است. اما به کارگیری از سامانه‌ پیامکی می‌تواند تا حداقل 50 درصد هزینه‌های تبلیغات را کاهش دهد. دقیقاً به همین دلیل است که اکثر افرادی که به کسب و کارهای آنلاین می‌پردازند، بلافاصله یک پنل اس ام اس خریداری می‌کنند تا بتوانند مخارج خود را بهتر مدیریت نمایند. توصیه می‌کنیم که اگر تا به الان از چنین خدماتی استفاده نکرده‌اید، حتماً آن را بررسی کنید.

  • میزان سود بیشتر

مطمئناً هدف از تبلیغات در همه‌ی کسب و کارها افزایش سود است. اما اگر به تازگی به جمع کسب و کارهای اینترنتی ملحق شده‌اید، حتماً در انتخاب راه درست برای سود بیشتر سردرگم هستید. اما نگران نباشید چرا که کافی است که فقط از تجربه‌ی ما مبنی بر سوددهی بودن استفاده از بازاریابی پیامکی استفاده کنید. لذا نیازی به امتحان کردن همه‌ی روش‌ها نخواهید داشت. البته گفتنی است که در کنار به کارگیری از این روش می‌توانید دیگر موارد بازاریابی را نیز بررسی کنید.

نکات مهم در استفاده از بازاریابی اس ام اسی

برای این که بتوانید در امر بازاریابی با استفاده از پنل‌های پیامک نتیجه‌ی بهتری بگیرید، بهتر است که موارد زیر را در نحوه‌ی تبلیغات پیامکی اعمال کنید.

  • مخاطبان‌تان را با اسم کوچک‌شان خطاب کنید

ارتباط گرفتن درست با مشتریان یکی از راه‌های بسیار شگفت‌انگیز برای معرفی بهتر محصولات و فروش آن‌هاست. برای این منظور می‌توانید در متن ارسالی پیامک‌تان از اسم کوچک افراد استفاده کنید تا مخاطبان‌تان احساسی راحتی بیشتری با شما داشته باشند. این روش معمولاً در استارتاپ‌های تازه راه‌اندازی شده در نظر گرفته می‌شود که با عکس‌العمل مثبت کاربران پاسخ داده شده است.

  • ساده در نظر گرفتن متن اس ام اس

یکی از نکاتی که رعایت آن در بازاریابی پیامکی اهمیت دارد، استفاده از متون کاملاً ساده به هنگام ارسال تبلیغات است. در واقع متن‌های ارسالی باید به گونه‌ای باشند که در یک جمله منظورتان را به کاربران بفهماند. دقت داشته باشید که این تنها چیزی است که یک مشتری انتظار دارد.

  • درج راه‌های ارتباطی در متن پیامک

یکی از علت‌هایی که به شکست تبلیغات پیامکی منجر می‌شود، عدم استفاده از راه‌های ارتباطی در زمان ارسال پیامک انبوه به کاربران است. این اشکال عجیب را اکثر مدیران تازه‌کار و نیمی از مدیران باتجربه انجام می‌دهند. بنابراین توصیه می‌کنیم که در متن پیامک‌های تبلیغاتی حتماً به درج یک شماره یا ایمیل بپردازید.

خدمات بازاریابی پیامکی با پنل اس ام اس وب وان

حال که با کلیت خدمات تبلیغات پیامکی آشنا شده‌اید و همچنین صاحب یک کسب و کار هستید و علاقه به خرید پنل اس ام اس دارید، باید به سراغ سایت‌های معتبر ارائه دهنده‌ی چنین خدماتی بروید. اگر در این خصوص نیاز به راهنمایی یا پیشنهاد دارید، ما به شما عزیزان پنل اس ام اس وب وان را معرفی می‌کنیم.

این سایت با دارا بودن وب‌ سرویس پیامکی و نسخه نمایشی (آزمایشی)، نمایندگی پنل اس ام اس و تعرفه‌های مختلف برای کسب و کارهای گوناگون به یکی از بهترین وب‌سایت‌ها در جهت خدمت‌رسانی بازاریابی پیامکی تبدیل شده است. به طور کلی اگر می‌خواهید کسب و کارتان را رونق دهید حتماً از چنین خدماتی که از طرف یک تیم کاملاً حرفه‌ای در نظر گرفته شده است، استفاده کنید. در آخر نیز گوشزد می‌کنیم که می‌توانید برای هر گونه رفع ابهام و یا طرح مسئله با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده، با مشاوران و کارشناسان سامانه پیامکی وب وان تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن است؛ حتی در روزهای تعطیل به شما عزیزان پاسخگو باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس الکترونیکی https://webone-sms.com مراجعه نمایید.

کد خبر 617833

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha