سرمربی تیم ملی والیبال ایران در واکنش به باخت مقابل ایتالیا گفت: ایتالیا از ما کاملا قوی‌تر بود و این دلیل اصلی شکست ما در این بازی بود.

والیبال

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم ملی والیبال کشورمان امروز برای برگزاری چهارمین دیدار خود در بازی‌های المپیک به مصاف ایتالیا رفت و مقابل این تیم متحمل شکست ٣ به یک شد.

ولادیمیر الکنو سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد این دیدار به مهر گفت: ایتالیا از ما کاملا قوی‌تر بود و این دلیل اصلی شکست ما در این بازی بود.

وی با اشاره به جریان بازی ادامه داد: شاید اگر در گیم اول می‌توانستیم پیروز شویم، بازی و جریان آن طور دیگه‌ای پیش می‌رفت.

سرمربی تیم ملی والیبال با بیان اینکه انتقادی از بازیکنانم ندارم، تصریح کرد: آنها آن حدی از توانشان را نشان دادند که می‌توانستند داشته باشند. در هر صورت بازی اصلی ما دو روز دیگر خواهد بود.

الکنو در مورد ایتالیا و اینکه این تیم در المپیک ریو باعث حذف تیم ملی والیبال کشورمان از بازی‌ها شد، خاطرنشان کرد: مدت‌ها از بازی‌های ریو گذشته است، ما فقط به بازی آینده فکر می‌کنیم، حتی الان که چند قدم از سالن دیدار با ایتالیا دور شدیم، فقط به بازی با ژاپن فکر می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال تاکید در واکنش به اینکه "با این باخت صعود ایران سخت شد؟ " کرد: در هر دوره بازی‌های المپیک هر بازی خطرات خود را دارد و ما الان به بازی با ژاپن فکر می‌کنیم.

کد خبر 617667

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha