سفیر ژاپن در ایران از اهدا و ارسال یک میلیون و ۸۰۰ هزار دوز واکسن دیگر از این کشور به ایران در تاریخ ۸ مرداد (فردا) خبر داد.

واكسن كروناي چيني

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از وبدا، سفیر ژاپن در ایران از اهدا و ارسال یک میلیون و ۸۰۰ هزار دوز واکسن دیگر از ژاپن به ایران در تاریخ ۸ مردادماه خبر داد و گفت: مبارزه با ویروس کرونا یک موضوع اضطراری برای جامعه جهانی است و امیدواریم که اهدای این واکسن ها به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در ایران کمک کند.

آیکاوا کازوتوشی امروز در حاشیه بازدید از محل تزریق واکسن های اهدایی دولت ژاپن، گفت: کشور ژاپن تحت پروژه «حمایت لست وان مایل (Last One Mile)» اهمیت زیادی نسبت به حمایت همه جانبه از ارسال تا تزریق واکسن های اهدایی دولت ژاپن به شهروندان کشورهای گیرنده واکسن قائل است.

وی افزود: تقریباً پس از گذشت تنها ۲ هفته از زمان اعلام وزیر امور خارجه ژاپن در تاریخ ۱۳ ژوئیه در خصوص اهدای واکسن، امروز در یکی از مراکز بهداشتی، شاهد تزریق واکسن های اهدایی ژاپن به شهروندان ایرانی بودم و از دیدن این صحنه بسیار شادمان شدم.

کازوتوشی گفت: محموله اول واکسن های اهدایی در تاریخ یکم مردادماه به ایران رسید و ۱.۸ میلیون دوز هم ۸ مرداد به ایران خواهد رسید.

کد خبر 617535

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha