موفقیت، ثروت و عشق سه ضلع مثلثی هستند که هر کس با آرزوی داشتن آن به میزان کم و زیادی زاده می­شود. ما عشق را ابتدا از خانواده خود طلب می­کنیم و عدم وجود آن مشکلات زیادی روحی برای هر کسی ایجاد می­کند. در این میان موفقیت و ثروت تا حد زیادی به هم وابسته هستند و عموما موفقیت با ثروت همراه است.

image-20210728164234-1.jpeg

این که خانه­ خوبی بخریم، ماشین آخرین مدل سوار شویم و دغدغه پول را نداشته باشیم خود موفقیت بزرگی در زندگی محسوب می­شود که برخی از افراد با به دنیا آمدن در یک خانواده ثروتمند این نیاز ها را حس نخواهند کرد و یا کمتر حس خواهند کرد اما همه­ی افراد شانس داشتن چنین زندگیی را ندارند و باید خودشان برای موفقیت و ثروتشان برنامه ریزی کنند تا به اهدافشان دست یابند. بسته به توانایی هر فرد با روش خاص خودش می­تواند به خوبی در مسیر ثروت قدم بگذارد و موفق شود اما اگر بخواهیم یک راه حل عمومی و مناسب برای همه به شما معرفی کنیم تا در مسیر موفقیت خود به درستی قرار بگیرید خواندن کتاب هایی در راستای هدفتان است. فرق نمی­کند که هدف شما چه چیزی باشد. جامع ترین راه حل برای شما کتاب است. خرید کتاب هزینه سنگینی ندارد و به راحتی هم در دسترس شما قرار می­گیرد. شما می­توانید کتاب مورد نظر خود را حتی به صورت صوتی دانلود کنید و از آن استفاده کنید و یا می­توانید نسخه کاغذی آن را تهیه کنید. با هر روشی که جلو می­روید کتاب نزدیک ترین مسیر موفقیت شما خواهد بود و در اینجا سعی داریم بعضی از این کتاب ها را به شما معرفی کنیم.

۱. قورباغه ات را قورت بده اثر برایان تریسی

شاید اولین قدم برای موفقیت شما جدایی از اهمال کاری است. اهمال کاری در واقع همان پشت گوش انداختن و به تعویق انداختن یک عمل است. برای آن که شما در زندگی شخص موفق و ارزشمندی باشید باید برای زندگی روزمره خود برنامه های کوتاهی داشته باشید. البته اگر با گفتن کلمه­ی برنامه ریزی در مورد ساعت های مختلف روزتان فکر می­کنید و این احساس را دارید که باید کاملا برای تمام ساعات برنامه داشته باشید این کاملا غلط است و همچین چیزی امکان ندارد. برنامه ریزی یعنی شما بتوانید تعیین کنید برای مثال امروز چهار کار مفید را انجام دهید. این بهترین و راحت ترین روش برنامه ریزی است. در این اثر برایان تریسی شما می­آموزید که سخت ترین و زجر آور ترین کاری که در روز دارید را اول از همه انجام دهید. با این روش علاوه بر این که اهمال کاری را کنار گذاشته اید کار مفید خود را نیز در ابتدای روز انجام داده اید.

۲. کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد اثر اسپنسر جانسون

برای رسیدن به نتایج واقعی در زندگی این ۸ کتاب را بخوانید

این کتاب یکی از مهمترین قدم هایی است که در مسیر موفقیت طی خواهید کرد. در واقع پنیر در این کتاب نشان دهنده­ی تغییر است که با قلم اسپنسر جانسون به صورتی ترسیم شده که موش ها به دنبال آن دالان ها را یکی یکی طی می­کنند. حقیقت امر در طول این داستان این است که تغییر رخ خواهد داد. هیچ یک از ما نمی­تواند جلوی تغییر را بگیرد و تنها کاری که باید انجام دهیم این است که با تغییر جا به جا شویم و از یکجا ماندن پرهیز کنیم. اگر این قدم را به خوبی فرا بگیرید دیگر مشکلات و تغییرات ناگهانی شما را شوکه نخواهد کرد.

۳. کتاب هدف اثر برایان تریسی

هدف اثر ارزشمند دیگری از برایان تریسی است که شما را با مفهوم هدف گذاری و انواع هدف گذاری آشنا می­کند. شما در این کتاب راهکارهای زیادی در باب رسیدن به اهدافتان خواهید داشت. این کتاب شما را کیلومتر ها به جلو پرتاب می­کند تا آینده را ببینید و بتوانید خالق تغییرات مثبت در زندگی خود باشید و بهترین اتفاقات را برای خود رقم بزنید.

۴. کتاب راز

راز بی­شک مهمترین اثر در حوزه موفقیت فردی تا به امروز بوده که هزاران بار به چاپ رسیده و به بسیاری از زبان های دنیا ترجمه شده است. در کتاب راز شما می­آموزید چگونه قبل از رسیدن به آنچه آرزویش را دارید مسیر پیش روی خود را ترسیم کنید و از آن لذت ببرید. احساس خوب داشتن مهمترین چیزیست که در تمام مسیر خلق باید به همراه داشته باشید. شما در این کتاب هنر اندیشیدن و دستیابی به قسمت های عمیق ذهنتان را فرا می­گیرید. هنر تصویر سازی ذهنی از دیگر مواردی است که طی خواندن این کتاب می­آموزید و از آن برای دستیابی به اهدافتان استفاده خواهید کرد. برای دانلود نسخه الکترونیکی کتاب راز کلیک کنید.

۵. کتاب قانون شکرگزاری راندا برن

این کتاب قدم بعدی شما به سوی کامیابی است. قانون شکرگزاری به شما می­گوید چگونه پیش از دریافت آنچه آرزوی قلبیتان است شکرگزار باشید و احساس دستیابی و بی نیازی نسبت به آن را قبل از دریافتش داشته باشید. قانون شکرگزاری با تکرار کلمات کلیدی در مورد شکرگزار بودن شما در مورد چیزی که می­خواهید داشته باشید همراه است و شما باید در روز چندین بار این جملات کلیدی را تکرار کنید تا در ناخودآگاهتان جای بگیرد.

۶. حکایت دولت فرزانگی

برای رسیدن به نتایج واقعی در زندگی این ۸ کتاب را بخوانید

این رمان داستان فردی است که با بدبختی تمام در حال زندگی است و میخواهد به شهری دیگر برود تا از یکی از اقوام خود پولی قرض بگیرد. این فرد در مسیر داستان از کسی که از او پول قرض خواهد کرد هنر ریسک کردن را می­آموزد و نه تنها هنر قرض گرفتن پول. این درس یکی از مهمترین نکته ها در موفقیت فردی است. ریسک کردن و نترسیدن از خطرات می­تواند شما را یک شبه به موفقیت بزرگی برساند. حکایت دولت فرزانگی از نظر فضا و حال و هوای متن در مکانی بسیار زیبا روایت شده و باعث می­شود حال خواننده­ی اثر به طور معجزه آسایی خوب شود.

۷. کتاب ۳ جلدی سارا اثر استر و جری هیکس

شاید این کتاب به دلیل نام آن شبیه به کتاب های حوزه موفقیت نباشد اما بی شک سارا اثر بی­نظیری در مورد قانون جاذبه است. این کتاب با ترسیم فضایی داستانی سعی در آموزش یکی از مهمترین قانون های جهان دارد و آن را در قالب یک داستان به ظاهر کودکانه بیان کرده است. سارا از این جهت با راز متفاوت است که می­توانید در طول داستان با آن همراه شوید و داستان را بهتر درک کنید و دچار مشکل نشوید.

۸. کتاب جادوگری واقعی

این کتاب نیز تا حد زیادی به راز نزدیک است با این تفاوت که شما را با فضای خیال و وهم همراه می­کند و به شما اجازه می­دهد در طول مسیر داستان، رویاهای مختلفی در سر بپرورانید و آنچه در کتاب جادوگری می­­خواهید به آن برسید را به راحتی می­توانید لمس کنید.

شما با خواندن هر کدام از این آثار می­توانید یک قدم به موفقیت نزدیک تر شوید و از ادامه راه اطمینان حاصل کنید. جهان ما سرشار از ناشناخته هایی است که باید با استفاده از آنها به موفقیت خود برسیم.

کد خبر 617421

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha