حجت الاسلام پارسانیا در گفت وگویی که کیهان آن را منتشر کرده به دیدار جمعی از روحانیون قم با رهبرمعظم انقلاب ،پس از انتخابات۸۸ پرداخته است.

پارسانیا

به گزارش همشهری آنلاین، پارسانیا با بیان گزارشی از آن جلسه می گوید:

ایشان با اظهار ناخرسندی از تندروی‌ها به برخی از آنها نیز اشاره کردند. مثلاً راجع به آن راه‌پیمایی که در قم شده بود توضیحاتی را بیان کردند. راه‌پیمایی توسّط برخی از طلّابی برگزار شده بود که آن زمان طرفدار آقای احمدی­‌نژاد بودند.

این راه‌پیمایی مجوّز قانونی نداشت و ظاهراً بعد از آنکه اعلان راه‌پیمایی کرده بودند تذکّراتی به آنها داده شده بود؛ ولکن آنها با توجیه کردن تذکّرهای داده‌شده، بازهم راه‌پیمایی را برگزار کرده بودند.

راه‌پیمایان در مقابل جامعه‌ مدرّسین شعارهایی را نیز علیه برخی از اعضای جامعه‌ مدرّسین داده بودند. رهبری فرمودند که کار بدی انجام شده و چون شنیده بودند که عدّه‌ای این حرکات را مستند به یکی از آقازاده‌های ایشان کرده‌اند، ماجرا را برای ما بازگو کردند. ایشان گفتند، از آن فرزندشان پرسیده‌اند که آیا با این افراد در ارتباط هستند؟ وی گفته بود نه. آقا به این اکتفا نکرده بودند و بیان کردند: پیش خودم گفتم نکند نام فرزندم را اشتباه گفته‌اند؛ من از بقیّه‌ فرزندانم هم تک‌تک پرسیدم، امّا همه گفتند نه. ایشان تصریح کردند که من پیغام دادم که این کارها و روش‌ها نادرست است.

بعداً بنده برخی از آن افراد را در قم دیدم و گفتم که آقا از کار شما اظهار نارضایتی کردند و با این قبیل کارها مخالف هستند.

کد خبر 617231

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز