شهردار تهران گفت: به جای سیاه پوش کردن فضاهای داخلی باید فضاهای بیرونی سیاه پوش شده و شهر برای استقبال از ماه های محرم و صفر آماده شود.

حناچی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل ازپایگاه خبری شهر، پیروز حناچی در جلسه شورای عالی هماهنگی با موضوع برنامه های محرم و صفر شهرداری تهران که عصر امروز برگزار شد، با بیان اینکه امسال نیز مانند سال گذشته شرایط خاصی را در ماه محرم داریم، گفت: هرچند هیچ‌چیزی جای هیات‌های مذهبی، مراسم ها و مردم را پر نمی کند اما باید تلاش کنیم با تنوع دادن و نظم به برنامه ها و نزدیک کردن اشکال و تزئینات به هم چهره شهر را برای ماه‌های محرم و صفر عوض کنیم.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه به جای فضاهای داخلی باید فضاهای بیرونی را برای ماه‌های عزاداری سیاه پوش کنیم، عنوان کرد: همه نهادهای مرتبط در شهرداری کارها را طبق برنامه های اعلام شده پیش ببرند تا شهر بیش از پیش چهره سیاه پوش به خود بگیرد.

حناچی با بیان اینکه علاوه بر این باید برنامه های سازمان فرهنگی و هنری نیز فعال شود، تصریح کرد: امیدواریم این برنامه ها که تقدیم ساحت حضرت اباعبدالله می شود، مرضی رضای حق قرار گیرد.

کد خبر 617173

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 35
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • محجوبه IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    2 15
    ما ملت امام حسینیم۰
  • مسعود IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    21 2
    تو را بخدا هنوز عید غدیر نیومده برای سیاهپوش کردن عجله نکنید ۱۴ روز به محرم مانده آقای شهردارایکاش در عمل هم مثل امام حسین عمل کنید
    • کاربرجدید IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      1 1
      از اسم امام سوء استفاده نکن این شهردار جلوی فضا فروشی شهردار جهادی قبلی را گرفت و تا جایی که زورش رسید پرونده املاک نجومی را پیگیری کرد و به خاطر همین مورد نفرت افراد متنفذ و همین طور برج سازان است اگر او 3 الی 4 دوره در ریاست می ماند از فاجعه شهرسازی برای تهران جلوگیری میشد ولی افسوس که به زودی یک جهادی دیگه مثل قالی باف بر مسند امور تکیه خواهد زد و فضافروشی و حیف و میل بودجه شهرداری و مقروض کردن شدید شهرداری که فشارش به تهرانی ها منتقل خواهد شد شروع خواهد گشت
  • مهدی چراجی IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    5 1
    نیاز نیست دولتی محترم به اندازه کافی روح و روان مردم را سیاه پوش کرده😒😑