مجموع نظرات: ۲
دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
۰ نفر

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران از دستگیری فردی که اقدام به سرقت گریتینگ‌های تونل نیایش کرده بود خبر داد.

تونل نیایش

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: چند روز قبل نماینده حقوقی شرکت ترافیک تهران به اداره ۱۷ پلیس آگاهی مراجعه کرد و از سرقت ۱۵ عدد گریتینگ‌ فلزی (حفاظ زهکش تونل) تونل نیایش خبر داد. سرقتی که به غیر خسارت، خطر سقوط عابران و موتورسواران را نیز به همراه داشت.

وی افزود: به دنبال اعلام شکایت، کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی پایتخت تحقیقات خود را در حالی آغاز کردند که زمان دقیقی از سرقت‌ها در دست نداشتند.

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران ادامه داد: کارآگاهان به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت‌ها پرداخته و با بازبینی دقیق فیلم دوربین‌های مداربسته داخل تونل مشخص شد خودروی وانت مزدا طی چند مرحله اقدام به سرقت گریتینگ‌ها کرده است.

این مقام انتظامی گفت: از آنجایی که پلاک خودرو نامشخص بود، کارآگاهان با کنار هم قرار دادن شماره پلاک در نهایت موفق به شناسایی هویت سارق شدند.

وی افزود: شماره پلاک خودروی سارق به کلیه واحدهای گشت اعلام شد و اوایل تیر امسال واحد گشت پلیس آگاهی، خودرو سارق را توقیف کردند.

سرهنگ کنجوریان بیان کرد: راننده خودرو در تحقیقات اولیه مدعی شد که در این سرقت‌ها نقشی ندارد و خودرواش در این مدت دست مرد جوانی به نام پویا بوده است. در ادامه تحقیقات مشخص شد پویا مرد سابقه‌داری است که به خاطر سرقت از اماکن سابقه کیفری دارد. با مشخص شدن هویت سارق، متهم جوان در عملیاتی پلیسی بازداشت شد.

وی افزود: پویا ابتدا منکر سرقت‌هایش شد، اما زمانی که در برابر مدارک پلیسی قرار گرفت به سرقت‌ها اعتراف و اظهار کرد: به تنهایی سرقت‌ها را انجام داده و اموال مسروقه را به مغازه‌ای ضایعاتی در تهرانپارس می‌فروختم. با اعتراف متهم مالخر او نیز شناسایی و دستگر شد و تحقیقات برای شناسایی سرقت‌های احتمالی متهم جوان ادامه دارد.
 

کد خبر 616957

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha