رئیس کل دادگستری استان فارس از انهدام هسته مرکزی یک گروه تروریستی _ تکفیری با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری پلیس اطلاعات ناجا در استان فارس خبر داد.

سلاح قاچاق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی بیان داشت: پس از شناسایی هسته مرکزی این گروهک تروریستی_ تکفیری ۱۱ نفر از عوامل فعال آن در استان فارس و سایر عوامل این گروهک در ۶ استان شرقی و غربی کشور نیز شناسایی و طی یک عملیات هماهنگ ۲۵ نفر نیز در این استان‌ها دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه این گروهک با هدف اعلام موجودیت و ایجاد رعب و وحشت اقدام به انتشار کلیپ‌هایی در فضای مجازی نموده بودند گفت: از این گروهک‌ها مقادیر زیادی انواع سلاح و مهمات کشف گردیده و با تلاش‌های انجام شده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و پلیس اطلاعات استان سرشاخه‌های این گروهک‌ها در خارج از کشور نیز شناسایی و این شبکه به صورت کلی مورد ضربه قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان فارس خاطرنشان کرد: این گروهک قصد اجرای عملیات تروریستی همزمان در چندین استان کشور را داشتند که با هوشیاری ضابطین قضایی این عملیات‌ها که با همکاری اطلاعاتی و مالی دو سرویس اطلاعاتی کشورهای اروپایی و منطقه‌ای طراحی شده بود خنثی گردید. رئیس کل دادگستری استان فارس همچنین تصریح کرد: پرونده این گروهک تروریستی تکفیری هم اکنون در شعبه بازپرسی ویژه جرائم علیه امنیت دادسرای عمومی و انقلاب شیراز در حال تکمیل تحقیقات است.

کد خبر 616933

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha