بانوی بدمینتون‌باز ایران از شناخت حریفانش و اولین پیروزی خود در رقابت‌های المپیک توکیو صحبت کرد.

ثریا آقایی

به گزارش همشهری‌آنلاین، ثریا آقایی، بانوی بدمینتون‌باز ایران پس از پیروزی در نخستین بازی‌اش مقابل حریفی از مالدیو گفت: من حریفم را می‌شناختم و بازی‌هایش را آنالیز کرده بودم. او و خواهرش دو نفری بازی می‌کنند و از بهترین‌های کشور خودشان هستند. امروز بازی خوبی انجام دادم، کلی انگیزه داشتم و همه تلاشم را کردم تا آنچه برایم می‌ماند کسب نخستین پیروزی در المپیک باشد.

آقایی با بیان اینکه حریف بعدی‌اش از چین است و بازی سختی  را در پیش دارد گفت: او نفر اول در کشور چین است و رنک هشت دنیا را در اختیار دارد. قطعا بازی سختی دارم اما هدف من مشخص است، انجام بهترین مسابقه با نهایت تلاش. از گروه ما یک نفر صعود می‌کند و هر اتفاقی ممکن است در ورزش بیفتد. من یک بار همین چند وقت قبل یک رویا را تجربه کردم و دلم می‌خواهد تجربه دوباره‌ای داشته باشم.

بانوی بدمینتون‌باز ایران ادامه داد: من در هیچ مسابقه‌ای برای باخت بازی نکرده‌ام. از روزی که سهمیه‌ام قطعی شد ژاپن، توکیو و حتی این سالن را در ذهنم تصویرسازی کردم، لحظه به لحظه‌اش را با تمام جزییات. من استرس داشتم و این طبیعی است. پنج ماه قبل پایم را جراحی کرده بودم و این اولین مسابقه جدی‌ام بود که در آن شرکت می‌کردم. گام‌به‌گام قدم بر می‌دارم و می‌خواهم ابتدا وارد جدول اصلی شوم و سپس به مسیرم ادامه بدهم. مردم دعا کنند تا اتفاق‌های خوبی برای من بیفتد.

آقایی در واکنش به سوال خبرنگار خارجی که پرسید”بدمینتون در ایران اولویتی برای ورزش کردن نیست و حالا مردم شما چه حسی دارند؟ ”  گفت: در ایران و از وقتی که من سهمیه گرفته‌ام دختران بیشتر به این رشته علاقمند شده‌اند. من پیام‌های زیادی در فضای مجازی دریافت کرده‌ام و خیلی‌ها از من می‌پرسند که چطور می‌شود به سمت این رشته آمد. خوشحالم که دلیل این تغییر من بودم و امیدوارم اتفاق‌های بهتری برای بدمینتون در ایران بیفتد.

ثریا آقایی پس از  صعود در المپیک: می‌خواهم این رویا را ادامه بدهم 

کد خبر 616756
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha