شاگردان آلکنو موفق شدند دومین بازی خود در المپیک را هم با پیروزی پشت سر بگذارند.

و

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی کشورمان پس از نمایشی تحسین‌ برانگیز در نخستین دیدار خود مقابل لهستان، از ساعت ۴:۳۰ در دومین بازی به مصاف ونزوئلا رفته است. سعید معروف، امیر غفور، مسعود غلامی، اصغر مجرد، میثم صالحی، میلاد عبادی‌پور و مهدی مرندی (لیبرو)، بازیکنان شروع کننده ایران در این بازی بودند.
با توجه به شکست ۳ بر صفر ونزوئلا در بازی نخست مقابل ژاپن و پیروزی روحیه‌بخش ایران مقابل لهستان پرمهره، پیش بینی نمی‌شد که شاگردان آلکنو، مسابقه‌ای سخت مقابل ونزوئلا داشته باشد.

ست اول: ست نخست بازی با حملات بهتر و اشتباهات بیشتر بازیکنان ونزوئلا و در مقابل دفاع روی تور خوب بازیکنان ایران همراه بود که با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به سود ایران به پایان رسید.

ست دوم: بازی پر اشتباه تیم ونزوئلا در ست دوم هم ادامه داشت که تاثیر حملات بیشتر این تیم را کاملا خنثی می‌کرد. مدافعان روی تور ایران هم در ست دوم با قدرت، حملات این تیم دفاع را کردند. تیم ایران در ست دوم نیز ۲۵ بر ۲۰ برنده شد.

ست سوم: در این ست کار کمی برای ایران سخت شد و ونزوئلایی‌ها توانستند از ایران پیش بیفتند، اما برتری آنها تداوم چندانی نداشت و در امتیاز ۱۶ بر ۱۴ تیم ایران توانست از حریف پیش بیفتد. این ست در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود ایران تمام شد تا شاگردان آلکنو دومین پیروزی خود در این دوره از مسابقات المپیک را دشت کنند.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود توانست با نتیجه ۳ بر ۲ از سد لهستان عبور کند و ونزوئلا هم در نخستین دیدار با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب ژاپن شده بود.

تیم ملی والیبال کشورمان در سومین مسابقه خود در رقابت‌های المپیک توکیو روز چهارشنبه ۶ مردادماه از ساعت ۴:۳۰ مقابل کانادا قرار خواهد گرفت.

کد خبر 616730

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    9 1
    احسنت