منتخب ششمین دوره شورای شهر با بیان اینکه سه‌شنبه هفته جاری مهلت ارائه برنامه توسط ۱۱ گزینه شهرداری به اتمام می‌رسد، گفت:از همین هفته بررسی برنامه ها و مصاحبه از نامزدها آغاز می‌شود.

شهرداری تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مهدی چمران در خصوص آخرین وضعیت انتخاب شهردار تهران گفت: ما از ۱۱ گزینه  خواسته‌ایم برنامه‌های خود را را ارائه کنند و روز سه‌شنبه هفته جاری مهلت این افراد به اتمام می‌رسد.

وی ادامه داد: روز دوشنبه منتخبین جلسه دارند و از روز سه‌شنبه برنامه‌ریزی می‌کنیم که گزینه‌ها برنامه را ارائه دهند و مصاحبه با آنها انجام می‌شود.

چمران در پاسخ به این پرسش که در فضای مجازی اعلام شده که چند گزینه جدی‌تر هستند، گفت: ما همه گزینه‌ها را در شرایط مساوی بررسی می‌کنیم و بعد اعضا با هم مشورت و تصمیم نهایی گرفته می‌شود. ابتدا بگذارید مصاحبه‌ها انجام شود و بعد نتیجه را اعلام می‌کنیم. البته رأی‌گیری نهایی در خصوص انتخاب شهردار باید در صحن شورای شهر انجام شود.

وی در خصوص انتخاب شهردار از داخل بدنه و  یا بیرون از شهرداری گفت: اینکه فرد از داخل یا بیرون شهرداری باشد، معیار مثبت و منفی نیست؛ برای ما تجربه، سابقه کار و جمیع موضوعات مطرح است. همین جا تأکید می‌کنم که انتخاب شهردار کار سختی است و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. همه گزینه‌های ما شاخص‌های لازم و توانمندی‌ها را دارند و همین موضوع انتخاب را سخت‌تر می‌کند.

کد خبر 616581

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha