استقلال تهران در بازی خارج از خانه امشب به مصاف تیم نساجی مازندران خواهد رفت.

استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌های استقلال تهران و نساجی مازندران ساعت ۲۱:۱۵ امشب در چارچوب مسابقات لیگ برتر از هفته بیست و نهم در ورزشگاه قائمشهر مازندران به مصاف هم می‌روند.

آبی‌پوشان پایتخت با ۵۳ امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر حضور دارند و همچنان در تعقیب سپاهان و رسیدن به جایگاه دوم به دنبال پیروزی در بازی‌های باقی‌مانده خود هستند.

تیم نساجی هفته گذشته با پیروزی در بازی مقابل ذوب آهن اصفهان حضورش در جایگاه دوازدهم جدول رده‌بندی را تثبیت کرد و مشخص شد دیگر خطر سقوط به لیگ یک آنها را تهدید نخواهد کرد.

مجیدی برای بازی امشب پنج بازیکن را به قائمشهر همراه تیم نبرده و محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، مهدی قایدی، شیخ دیاباته و داریوش شجاعیان بازیکنانی هستند که امشب تیم‌شان را همراهی نخواهند کرد. مجیدی تصمیم دارد پیش از بازی نیمه نهایی جام حذفی به بازیکنان کلیدی‌اش استراحت بدهد و بیشتر از بازیکنانی بهره بگیرد که طی فصل جاری کمتر به میدان رفته بودند.

در بازی گذشته رشید مظاهری به جای سیدحسین حسینی به میدان رفت و موفق به ثبت کلین شیت شد. برای بازی امشب هم او درون دروازه خواهد بود. سه مدافع جلوتر از مظاهری در ترکیب آبی‌ها به احتمال زیاد احمد موسوی، محمد دانشگر و محمد نادری خواهند بود.

خط میانی با حضور بابک مرادی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی، سبحان خاقانی تکمیل می‌شود و در خط حمله غیبت قایدی و دیاباته موجب می‌شود که مجیدی از آرمان رمضانی و ارسلان مطهری در کنار هم استفاده کند.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی به شرح زیر است:

محمدرشید مظاهری، احمد موسوی، محمد دانشگر، محمد نادری، بابک مرادی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی، سبحان خاقانی، آرمان رمضانی و امیرارسلان مطهری.

کد خبر 616551

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha