رئیس اتحادیه کسب و کارهای مجازی گفت: چهار عامل مسافت، زمان، تعداد مسافر و تعداد تاکسی‌های اینترنتی در نرخ کرایه تاکسی‌های اینترنتی موثر هستند.

تاکسی اینترنتی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا الفت نسب اظهار کرد: زمانی که یک مسافر درخواست تاکسی اینترنتی می‌دهد، سیستم‌ها به صورت خودکار تعداد مسافر و تاکسی‌های اینترنتی در مبدا و مقصد، مسافت سفر و هزینه سفر را می‌سنجند و بر اساس این ۴ چهار پارامتر قیمت نهایی را اعلام می‌کنند.

وی افزود: دلیل این موضوع که شرکت تاکسی اینترنتی ممکن است در یک مسافت، اما با فاصله زمانی، دو هزینه متفاوت را به مشتری خود اعلام کند، همین است که قیمت هر سفر برای آن لحظه است و در ساعت دیگر ممکن است تقاضا و تعداد تاکسی‌ها متفاوت باشد.

رئیس اتحادیه کسب و کارهای مجازی بیان کرد: هزینه تاکسی‌های اینترنتی هر سال با توجه به افزایش قیمت تاکسی و اتوبوسرانی، افزایش پیدا می‌کند، اما امسال که شهرداری اقدام به افزایش ۳۵ درصدی نرخ‌ها کرده، هنوز تاکسی‌های اینترنتی این ۳۵ درصد را به طور کامل اعمال نکرده‌اند.

الفت نسب تصریح کرد: تاکسی‌های اینترنتی هم رغبت چندانی به افزایش قیمت ندارند، چراکه در این صورت تعداد مسافران و متقاضیان کم می‌شود.

کد خبر 616351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

دیدگاه خوانندگان

آخرین خبرهای بازار