رییس دفتر رییس جمهوری گفت: منافع استخراج معادن برای دولت بعد خواهد بود و همه این کارها در این دولت شفاف و علنی انجام می‌شود و هیچ پنهان کاری وجود ندارد.

محمود واعظی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمود واعظی، درباره قطعی برق صنایع سنگین چون فولاد و سیمان و تمهیدات لازم برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ محصولات این صنایع، گفت: این وضعیت موقت است و این کارها به دلیل افزایش دما در هفته‌های پیش‌رو انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: چهارشنبه گذشته تصمیم خوبی در دولت گرفته و قرار شد به برخی صنایع اجازه داده شود شب تا صبح فعالیت داشته باشند که سیمان و فولاد هم جزو آن است.

رییس‌ دفتر رییس‌جمهوری با قدردانی از همکاری صنایع برای جلوگیری از خاموشی منازل مسکونی، یادآور شد: این اقدام موقت است و به سرعت تمهیدات لازم را انجام می‌دهیم تا به آنها برق مجانی دهیم و در محصولاتشان جبران کنیم.

واعظی همچنین در پاسخ به سوالی درباره واگذاری معادن راکد گفت: برخی از افراد معادن را بدون استفاده در دست داشتند و فقط اسم‌شان روی آن معادن بود؛ به همین دلیل سیاستی ابلاغ شد تا این معادن فعال یا به شخص دیگری واگذار شود.

وی افزود: واگذاری معادن حبس شده از سال گذشته آغاز شد و  وزیر صنعت، معدن و تجارت هم با جسارت و شجاعت این کار را دنبال کرد. این معادن که واگذار و استخراج می‌شود، منافع استخراج آن برای دولت بعد خواهد بود. همه این کارها در این دولت شفاف و علنی انجام می‌شود و هیچ پنهان کاری وجود ندارد.

کد خبر 615173

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha