یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۷:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: والیبال آمریکا با غلبه بر مدعی قهرمانی والیبال المپیک، برنده طلای رقابت‌های المپیک 2008 پکن شد.

به گزارش بی‌بی‌سی در این دیدار تیم ملی والیبال آمریکا با نتیجه 3 بر یک به سود خود به پایان برد تا کاروان ورزشی المپیک آمریکا طلای دیگری از المپیک پکن کسب کند.

آمریکا که از المپیک سئول 88 در هیج فینال دیگری از المپیک شرکت نکرده بود در این بازی ست اول را با نتیجه 25 بر 20 به برزیل واگذار کرد اما ست‌های بعدی را با نتیجه 25 بر 22، 25 بر 21 و 25 بر 23 به سود خود به پایان برد.

USA's Kevin Hansen, third from right, David Lee, second from right, and Scott Touzinsky (18) celebrate with other teammates after beating Brazil in their men's volleyball gold medal match at the Beijing 2008 Olympics in Beijing
شان رونی بازیکن تیم ملی والیبال آمریکا با اشاره به قتل پدر زن مربی تیم ملی والیبال آمریکا در پکن[در همین رابطه] گفت: مدال طلا در المپیک پیروزی بسیار بزرگی برای ماست. به نظر من وقتی چیزی مثل آن (قتل پدر زن مربی تیم ملی والیبال آمریکا ) اتفاق می‌افتد، انسان طعم خوبی از چیزهایی که در زندگی مهم‌ هستند به دست می‌آورد. این حادثه ما را متاثر کرد.

USA's Ryan Millar (9) and Lloy Ball (1) attempt to block a spike from Brazil's Dante Amaral, right, during their men's volleyball gold medal match at the Beijing 2008 Olympics in Beijing
در بازی رده‌بندی هم تیم ملی روسیه موفق شد در ست پیاپی و با نتایح 25 بر 22، 25 بر 19 و 25 بر 23 از سد ایتالیا بگذرد و به مدال برنز دست پیدا کند.

کد خبر 61479

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز