تولیدکننده نخستین واکسن ایرانی کرونا، برخی شایعات در فضای مجازی درخصوص بروز مشکل در خط تولید کوو ایران برکت را تکذیب کرد.

تولید واکسن کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در اطلاعیه شرکت دارویی شفافارمد آمده است: در راستای شفاف‌سازی برای اذهان عمومی ملت شریف ایران اعلام می کنیم که هرگونه بروز مشکل و ایراد در خط تولید واکسن کوو ایران برکت کذب است و دانشمندان جوان و فرزندان این سرزمین در مجموعه شفافارمد فارغ از حواشی و شایعات فضای مجازی و تنها با انگیزه خدمت به مردم و ریشه کن شدن ویروس کووید۱۹ به‌صورت شبانه‌روزی مشغول به فعالیت هستند و نه تنها تولید در خط اول شفافارمد با تمام قدرت درحال انجام است، بلکه به زودی با راه‌اندازی خط دوم کارخانه شفافارمد، این واکسن با شتاب بسیار بیشتری تولید و تحویل وزارت بهداشت خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید: بعد از صدور مجوز تزریق اضطراری این واکسن توسط وزارت بهداشت در تاریخ ۲۵ خردادماه، تولید در خط اول کارخانه سرعت گرفت و درکمتر از یک ماه نزدیک به ۳ میلیون دوز واکسن تولید شده و در مراحل کنترل کیفی قرار گرفته و ازاین تعداد ۷۰۰ هزار دُز تحویل وزارت بهداشت شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در روزهای اخیر به گفته مقامات وزارت بهداشت توزیع این واکسن در بسیاری از استان‌ها آغاز و با استقبال بسیار خوب مردم روبرو شده است.

کد خبر 614523

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha