مجموع نظرات: ۱۷
چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
۰ نفر

رستوران گردی و خوردن غذاهای جدید و خوشمزه، بخشی مهم از سفرهای ما را شامل می‌شود. نمی‌توان به شهری سفر کرد و بدون امتحان کردن غذاهای سنتی و معروف آنجا از سفر بازگشت. شهر مشهد به عنوان یکی از شهرهای مذهبی ایران، بیشتر به عنوان مقاصد زیارتی شناخته شده است.اما اغلب می‌دانیم که این شهر، جاذبه‌های گردشگری و تفریحی بسیاری را نیز به خود اختصاص داده است.

رستوران رضایی مشهد

از جاذبه‌های مشهد می‌توان به انواع رستوران‌هایی اشاره کرد که در نوع خود صاحب سبک و بی‌نظیر هستند. بسیاری از گردشگران معتقدند که بعضی از بهترین غذاهای خود را در مشهد یا شهرهای اطراف آن تجربه کرده‌اند. اگر شما نیز قصد سفر به مشهد دارید، بهترین پاتوق‌های شبانۀ مشهد برای یک شام خوشمزه را به شما معرفی خواهیم کرد.

رستوران رضایی؛ قدیمی و اصیل!

رستوران رضایی مشهد از رستوران‌های معروف و قدیمی این شهر است. این رستوران ۵ شعبه در مشهد دارد و سرو کنندۀ انواع و اقسام غذاهای ایرانی در بهترین کیفیت است. یکی از شعبه‌های این رستوران نیز واقع در شهر بابل است. این مجموعۀ رستورانی بیش از هر چیز به خاطر طعم و عطر چلوکباب‌هایش شهرت یافته است. امکانات مدرن پخت و پز، کیفیت بالای سفارشات و تحویل غذا در بهترین سطح، از ویژگی‌های مهم رستوران رضایی هستند. به خصوص که این رستوران در عین داشتن کیفیت بالا از قیمت‌های بسیار مناسبی نیز برخوردار است.

رستوران امیرشاهان مشهد

در منوی رستوران رضایی مشهد انواع غذاهای ایرانی را خواهید یافت. مدل‌های مختلف از جوجه‌کباب‌ها، انواع کباب‌های گوشت، کباب کوبیده به همراه چلو، ششلیک و کباب برگ، تنها بخش کوچکی از منوی متنوع رستوران رضایی را تشکیل می‌دهند. قدمت و اصالت این رستوران این اطمینان خاطر را می‌دهد که بتوانید بهترین غذاها را با بالاترین کیفیت نوش جان کنید.

  • آدرس شعبۀ اصلی رستوران رضایی: مشهد، خیابان آب‌کوه، تقاطع کلاهدوز، رستوران رضایی
  • آدرس شعبۀ دوم: مشهد، میدان آزادی (پارک) روبروی پارک ملت
  • آدرس شعبۀ سوم: مشهد، خیابان آخوند خراسانی، نبش آخوند ۲/۱۰
  • آدرس شعبۀ چهارم: مشهد، میدان جمهوری اسلامی (صدا و سیما)، روبروی صدا و سیما مرکز خراسان رضوی
  • آدرس شعبۀ پنجم: مشهد، بین جلال آل احمد و وکیل آباد ۱۳

رستوران امیر شاهان؛ یک رستوران و چند فضا

رستوران امیر شاهان مشهد واقع در بلوار هفت تیر در منطقۀ وکیل آباد است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌شود. همچنین دارای منوی کافه، طباخی، فست فود و صبحانه است. رستوران امیر شاهان یکی از رستوران‌های بزرگ و مجلل شهر مشهد است که دارای دو فضای باز، چند سالن، فضاهای (VIP) و لمکده می‌باشد. استفاده از سالن‌های اختصاصی این رستوران مستلزم دریافت رزرو قبلی است.

رستوران مشهد

کیفیت غذا و طعم و عطر آن عالی است. سرویس‌دهی رستوران با سرعت بالا و کیفیت خوب انجام می‌شود. این رستوران فاقد پارکینگ اختصاصی است اما در مجاورت با آن می‌توان جای پارک زیادی یافت. رستوران امیر شاهان، پاسخگوی هر نیاز از سوی مشتریان است. منوی این رستوران بسیار متنوع است و تقریباً هر آنچه به دنبالش هستید را خواهید یافت. علاوه بر شام شبانه می‌توانید یک صبحانۀ لذیذ را نیز در این رستوران میل نمایید. چه صبحانه‌ای لذیذ بخواهید یا شامی مفصل، یک فنجان قهوه یا یک نوشیدنی خنک، در هر حال این رستوران میزبان شما خواهد بود.

آدرس رستوران امیر شاهان: مشهد: خیابان هفت تیر، بین هفت تیر ۳ و ۵

پیتزا شبدیز؛ تجربۀ بهتر در هر کجای شهر

پیتزا شبدیز مشهد یکی از فست فودهای معروف واقع در بلوار هفت تیر است. به عقیده و نظر بسیاری از مشتریان، پیتزا شبدیز به عنوان بهترین فست فود در شهر مشهد شناخته شده است. کیفیت و طعم پیتزاها در این فست فود عالی بوده و ارزش نسبت به قیمت آن قابل قبول است. سرویس‌دهی و کارکنان پیتزا شبدیز نیز در کیفیت بالایی قرار دارد و دکوراسیون و محیط آن نیز طراحی مناسبی دارد که می‌تواند یک شب خاطره انگیز را برای شما بسازد.

علاوه بر اینکه می‌توانید در محیط آن غذای خود را میل کنید، امکان تحویل در محل نیز وجود دارد. پیتزا شبدیز یکی از بهترین و دنج‌ترین مکان‌ها برای کسانی است که می‌خواهند دلی سیر از پیتزاهای بزرگ آمریکایی میل کنند.

این رستوران چیزی حدود ۱۱٫۵ کیلومتر از حرم امام رضا (ع) فاصله دارد. فاصلۀ آن تا فرودگاه بین‌المللی نیز چیزی حدود ۱۶٫۲ کیلومتر است. پیتزا شبدیز دارای چند شعبه در سطح شهر است که شعبۀ اصلی آن در خیابان هفت تیر می‌باشد. دکوراسیون این شعبه بر مبنای طرح چوب و استفاده از نور نارنجی است.

فضاسازی رستوران نیز به گونه‌ای انجام شده است که می‌تواند لذت غذا خوردن در آن را دو چندان نماید. کترینگ بسیار منظم آن نیز بسیار سازمان‌دهی شده است که می‌تواند تمام نقاط شهر را پوشش دهد. با این وجود می‌توان انتظار داشت که در هر کجای شهر خواهید توانست پیتزا مورد علاقۀ خود را دریافت کنید.

آدرس پیتزا شبدیز: مشهد، بلوار هفت تیر، نبش خیابان هفت تیر ۱۵

کد خبر 614459

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 16
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید DE ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    21 0
    مشهد این همه جا و رستوران و غذاخوری عالی داره فقط همین ۳ جا رو تونستین پیدا کنین و معرفی کنین؟ ..... مگر چقدر پول برای تبلیغ این ۳ جا گرفتین که به خودتون تا این حد توهین کردین؟