فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: بنا بر تصمیم ستاد ملی کرونا، برخی از مشاغل گروه سوم به دوم منتقل شده‌اند.

مشاغل تبریز

فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: تعداد تست‌های PCR و رپید با هدف شناسایی زودتر بیماران به میزان ۳۵ درصد در تهران افزایش پیدا کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سطح استان تهران اظهار کرد: در حال حاضر میزان رعایت دستورالعمل ها در اصناف خوب گزارش شده است اما باید این آمار ارتقا پیدا کند. به طور کلی در سطح استان تهران بیشترین میزان استفاده از ماسک در شهر تهران انجام می گیرد که باید این کار در تمام سطح استان گسترش پیدا کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۵۰ هزار واحد و رسته جهت ریجستری برای موضوع محدودیت های کرونایی و گرفتن کدهای مربوطه ثبت نام کرده اند و ما به دنبال شیوه های مختلفی بوده تا اصناف با رعایت دستورالعمل های بهداشتی کسب و کارشان تعطیل نشود.

فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران بیان کرد: یکی از برنامه های جدی ما بیماریابی و شناسایی افراد مشکوک با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح استان تهران است و امروزه مکانیسم بیماریابی را فعال تر از گذشته کرده ایم.

زالی تاکید کرد: در حال حاضر برای شناسایی بیماران تعداد تست های PCR وتست های رپید را در به میزان ۳۵ درصد در سطح استان تهران افزایش داده این تا افراد مشکوک و بیماران کرونایی در مراحل اولیه بیماری شان شناسایی و به بیمارستان و مراکز درمانی ارجاع داده شوند.

برخی از مشاغل گروه سوم به دوم منتقل شده‌اند

فرمانده مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران افزود: در حال حاضر تقسیم بندی مشاغل از لحاظ اعمال محدودیت ها در ستاد ملی کرونا مورد بازنگری قرار گرفته است و بنا بر تصمیم ستاد ملی کرونا برخی از مشاغل گروه سوم به دوم منتقل شده اند.

کد خبر 613168

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha