روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان با صدور اطلاعیه‌ای نحوه فعالیت سازمان‌ها. ادارات و بانک‌های این استان را از فردا چهارشنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام کرد.

برق ادارات ایلام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و پیرو مکاتبه مورخ ١٠تیرماه ۱۴۰۰ استانداری با وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونای کشور و موافقت مشروط ایشان با پیشنهاد مطرح شده از سوی استان؛ فعالیت تمامی ادارات، سازمان‌ها، بانک‌ها، دستگاه‌های نظامی، انتظامی،  قضایی و نهادهای استان فردا چهارشنبه مورخ شانزدهم تیرماه ۱۴۰۰ به شرح ذیل اعلام شد.

شانزدهم تیرماه فعالیت ضروری تمامی دستگاه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی و نهادهای سیستان و بلوچستان با تعیین کشیک و بدون حضور ارباب‌رجوع انجام می‌شود.

 فعالیت سازمان‌های نظامی و انتظامی

فعالیت سازمان‌های نظامی و انتظامی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ویروس کرونا استمرار خواهد داشت.
فعالیت بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، امدادرسانی و شرکت‌های خدمات‌رسان اعم از آتش‌نشانی، اتفاقات آب، برق و گاز و موارد مشابه طبق روال معمول و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

همچنین بانک‌ها و موسسات مالی با حضور یک‌سوم کارکنان و مطابق دستورالعمل‌های بهداشتی بیماری کرونا فعال و ارایه خدمت خواهند داشت.

روند تجارت و ترانزیت در مرزهای رسمی سیستان و بلوچستان، طبق ضوابط و مقررات و بر اساس شیوه نامه‌های بهداشتی ادامه خواهد داشت.

پیشنهاد تعطیلی یک‌هفته‌ای ادارات استان

پذیرش پیشنهاد تعطیلی یک هفته‌ای ادارات استان از سوی وزیر محترم کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با بیماری کرونا با اختیارات استانی اعمال شده است و اعلام نحوه فعالیت ادارات و سازمان‌ها بر اساس شرایط روزانه وضعیت مناطق مختلف استان بررسی و تصمیم‌گیری خواهد شد و به صورت روزانه به اطلاع عموم مردم استان خواهد رسید.

لازم به ذکر است؛ منبع رسمی آگاهی از اطلاعیه‌های ستاد استانی مدیریت و مقابله با ویروس کرونا، سایت استانداری سیستان و بلوچستان به آدرس www.sbportal.ir است.

کد خبر 612742

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha