همشهری آنلاین: هیأت وزیران در جلسه خود در مرکز استان اردبیل با اختصاص مبلغ 181 میلیارد ریال در سال 1385 به منظور احداث، تکمیل، تجهیز و توسعه پروژه‌های تملک دارایی‌های این استان از محل اعتبارات پیش‌بینی شده در قانون بودجه سال‌جاری موافقت کرد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، طرح‌ها و پروژه‌های مربوط به این مورد، براساس اولویت‌های اعلام شده در استان و بدون الزام به رعایت آیین‌نامه اجرایی ماده 79 قانون برنامه چهارم توسعه با هماهنگی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل، انتخاب و پس از تأیید شورای برنامه‌ریزی و توسعه این استان اجرا خواهند شد.

در این تصویبنامه، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور موظف شده است نسبت به ابلاغ 100 درصد تخصیص اعتبارات موضوع بند 6 تبصره 2 قانون بودجه سال‌جاری کل کشور و پروژه‌های تملک دارایی ملی استان اردبیل که در سال 1385 به بهره‌برداری می‌رسند، اقدام کند.

به موجب همین تصویبنامه، مبلغ 80 میلیارد ریال از اعتبارات توازن منطقه‌ای برای این استان اختصاص پیدا می‌کند تا با نظر استانداری و شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هزینه شود.

هیأت وزیران همچنین هیأت امنای حساب ذخیره‌ ارزی را موظف ساخته است حداقل مبلغ 300 میلیون دلار برای طرح‌های دارای توجیه فنی و اقتصادی (غیردولتی) با اولویت طرح‌های بخش صنعت و معدن و کشاورزی در استان اردبیل با رعایت مقررات اختصاص دهد.

کد خبر 6119

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز