هرویه میلیچ پس از گذشت یازده ماه هنوز مطالبات خود را دریافت نکرده و این احتمال وجود دارد که مدافع کروات و ناراضی استقلال پس از بازی با تراکتور ایران را ترک کند.

میلیچ

به گزارش همشهری‌آنلاین، مدافع کروات استقلال که در این فصل بخاطر مشکل مطالبات خود با آبی‌های پایتخت در مقطعی ایران را ترک کرده بود و پس از حاشیه‌های فراوان دوباره به جمع آبی‌پوشان اضافه شد از شرایط خود رضایت چندانی ندارد و احتمال می‌رود این بازیکن طی چند روز آینده مجددا ایران را ترک کند.

ایسنا در این خصوص نوشت: تیم فوتبال استقلال در این مدت با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده‌اند و بحران مالی در این باشگاه باعث شده صدای بازیکنان و کادر فنی استقلال بلند شود. فرهاد مجیدی بارها در نشست‌های خبری و در بیانیه‌هایی که منتشر کرده است، از دریافتی بازیکنانش و مطالبات باقی‌مانده آن‌ها از مدیریت شکایت کرده و این در حالی است که مدیریت باشگاه استقلال تا اینجای کار نتوانستند راه حل مناسبی برای این کاستی پیدا کنند.

یکی از کسانی که مدت‌هاست مطالبات خود را دریافت نکرده و از شرایط خود ناراضی است، هرویه میلیچ، مدافع کروات تیم فوتبال استقلال است که با وجود مشکلات موجود به ایران بازگشت اما مدیران استقلال همچنان تکلیف مطالبات این بازیکن را مشخص نکرده‌اند.

میلیچ هفته گذشته در خصوص شرایط خود و باشگاه استقلال پس از پیروزی آبی‌پوشان مقابل پدیده اظهار کرد: ۷ ماه است که به من بی‌احترامی شده است. درباره جزییات اکنون نمی‌توانم صحبت کنم اما به موقع روی کاغذ به آن‌ها اشاره خواهم کرد. به باشگاه رفته بودم تا درباره پول بلیت‌هایی که از جیبم دادم صحبت کنم اما انگار آن‌ها نیز قرار نیست پرداخت شود. خیلی نکات هم در رابطه با خودم است. می‌توانید الان از من بپرسید که چه کسی استقلال را دوست دارد و چه کسی ندارد. من اکنون معیار خوبی شده‌ام و می‌توانم به روشنی پاسخ دهم.

مدافع کراوات تیم فوتبال استقلال حدود ۱۱ ماه است که مطالبات خود را دریافت نکرده است و جمع مطالبات این بازیکن تا اینجای کار، چیزی حدود ۵۰۰ هزار دلار است. میلیچ با توجه به اتفاقات پیش آمده، از شرایط موجود باشگاه ناراضی است و طبق اطلاعات موجود، این احتمال می‌رود هرویه میلیچ پس از بازی با تراکتور ایران را ترک کند تا منتظر آینده نامشخص خودش باشد. مدیران استقلال همچنان برای قرارداد جدید این بازیکن تصمیم جدی نگرفته‌اند و باید منتظر ماند و دید تکلیف استقلال و میلیچ به کجا ختم می‌شود.

کد خبر 611803

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha