شاگردان مجیدی با این تساوی ۴۴ امتیازی شدند تا اختلاف شان با صدر جدول به ۱۰ امتیاز برسد.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین استقلال و آلومینیوم در هفته بیست وپنجم در اراک به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

آبی پوشان در این مسابقه یک گل به ثمر رساندند اما داور این گل را مردود اعلام کرد.بعد از این گل فرهاد مجیدی با استفاده از گوشی موبایل خود قصد داشت به داور مسابقه اعلام کند در مردود اعلام کردن این گل اشتباه کرده است که در نهایت گوشی سرمربی استقلال توسط ناظر داوری ضبط شد.

با این نتیجه منصوریان و تیمش ترمز استقلال را بعد از ۳ پیروزی پی در پی مقابل نفت آبادان، پدیده و گل‌گهر کشیده و نوار بردهای این تیم را قطع کردند. استقلال با این تساوی ۴۴ امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند. آلومینیوم اراک نیز با این نتیجه ۳۷ امتیازی شد و جای تراکتور را در رده چهارم گرفت.

داور: مهدی سید علی

کمک‌ها: محمد جواد مداح و امیر محمد داودزاده

کارت زرد: فرهاد مجیدی(سرمربی)، بهزاد غلامپور(مربی)، فرشید اسماعیلی از استقلال، مصطفی احمدی از آلومینیوم اراک

کارت قرمز:

گل:

ترکیب آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، امیرمحمد هوشمند، شاهین توکلی، اسماعیل شریفات(۷۷ محمد اسماعیل ذبیحی)، پوریا آریاکیا، محمد ایران‌پوریان(۷۱ مصطفی احمدی) ، سید مهدی حسینی، معین عباسیان( ۸۸ سید میثم آقایی)، حامد پاکدل(۷۸ امید سینگ) و سعید باقرپسند

سرمربی:علیرضا منصوریان

ترکیب استقلال:سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند( ۷۲ متین کریم‌زاده)، سیاوش یزدانی، محمد نادری، محمد دانشگر(۴۶ سید احمد موسوی)، مهدی مهدی‌پور(۴۶ فرشید اسماعیلی)، آرش رضاوند، مسعود ریگی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری( ۷۱ آرمان رمضانی)

سرمربی:فرهاد مجیدی

کد خبر 611542

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha