سرمربی استقلال نسبت به اشتباهات داوری علیه تیمش اعتراض تندی در نشست خبری داشت.

فرهاد مجیدی

به گزارش همشهری آنلاین فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال پس از تساوی تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: دو تیم بازی‌ بسته‌ای داشتند و شرایط آب و هوایی طوری شد که بازیکنانم نتوانستند عملکرد خوبی از خودشان نشان دهند. در نیمه دوم با تعویض‌هایی که داشتیم، روندمان بهتر شد اما داور گل سالم تیم ما را مرود اعلام کرد.

او ادامه داد: برای من جای سوال است. واقعا مشکل شما با استقلال چیست؟ با فرد است یا هوادار؟ بزرگ‌ترین داوران دنیا اشتباه می‌کنند اما چرا همه اشتباهات برای استقلال است؟ هر هفته یک اشتباه رخ می‌دهد. چرا باید گل سالم ما مردود اعلام شود؟

مجیدی افزود: تا صبح امروز هواداران ما پشت هتل بودند. چه کسی باید پاسخ دهد؟ خانواده‌هایی هستند که یک هفته با برد استقلال خوشحال هستند. چرا با استقلال این کار را می‌کنید؟ شش ماه است که ما یک درصد دریافتی نداشتیم اما هر بازی یک اشتباه داوری کار را خراب می‌کند.

سرمربی استقلال ادامه داد: یکی بگوید مشکل‌ این افراد با استقلال چیست. من تا این اندازه اشتباه داوری برای یک تیم ندیدم. نمی‌توانم بگویم این اشتباهات سهوی است. یکی باید حق این هواداران را بگیرد. از موقعی که ما حرف زدیم، زمین و زمان علیه ما شدند. این هواداران گناه دارند. این کارها را نکنید. واقعا متاسفم و هیچ حرفی برای گفتن ندارم. من تک و تنهایم و هیچ‌کس کمکم نمی‌کند و شرمنده هواداران می‌شوم.

مجیدی در خصوص مشکلات باشگاه استقلال و مسائل مدیریتی هم گفت: بعد از این که به پرسپولیس و ذوب‌آهن باختیم، با توجه به وضعیتی که داشتیم، بازیکنان من شاهکار کردند. هیچ‌کس نمی‌توانست این تیم‌ را جمع کند. ما ۴ برد متوالی آوردیم. برای من فرقی نمی‌کند مدیرعامل و هیات مدیره چه کسی است. تنها حرف من این است که حق بازیکنانم را بدهید. بازیکن باید دریافتی و امکانات خوبی داشته باشد. کار من در زمین چمن است. من دست تک به تک بازیکنان استقلال را می‌بوسم. آن‌ها شریف‌ترین آدم‌هایی هستند که من در زندگی‌ام دیده‌ام. من همه کار برای آن‌ها می‌کنم. این بازیکنان بدون هیچ چیز، با جان و دل بازی می‌کنند. متاسفانه مسئولان ورزش برایشان استقلال هیچ اهمیتی ندارد. عین خیالشان نیست. دو ماه است که با همه آن‌ها درباره دغدغه‌ها می‌گویم اما هیچ اهمیتی نمی‌دهند. من پشت بازیکنانم را خالی نمی‌کنم. به هواداران قول می‌دهم که هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهم. من به این آدم‌ها نمی‌بازم.

کد خبر 611546

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha