هافبک کهنه‌کار سپاهانی‌ها پس از پیروزی تیمش مقابل ماشین‌سازی به داوری بازی پرسپولیس با گل‌گهر واکنش نشان داد.

خلعتبری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ورزش سه، محمدرضا خلعتبری، تعویض طلایی محرم نویدکیا در دیدار روز گذشته سپاهان با ماشین‌سازی بود و نقش بسزایی در تک گل پیروزی‌بخش نماینده اصفهان داشت درخصوص داوری بازی پرسپولیس و گل‌گهر واکنش نشان داد.

خلعتبری درخصوص اشتباهات داوری بازی پرسپولیس اظهار کرد: مطمئن باشید تیم سپاهان با این بازیکنان و کادرفنی که دارد، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، اتفاقات فوتبالی است و ممکن است هر اتفاقی بیفتد.من واقعا خنده‌ام می‌گیرد چون نمی‌توانم چیزی بگویم ولی انشالله تیمی قهرمان شود که بتواند شایستگی‌اش را داشته باشد.

وینگر تیم سپاهان درباره تیم داوری و صحبت‌های کنایه‌آمیز خود گفت: من راجع به داوری صحبت نمی‌کنم، اشتباه داوری بالاخره پیش می‌آید؛ دیروز در بازی پرسپولیس هم آقای خورشیدی علاوه بر این‌که داور است، یکی از دوستان خوب من است و اشتباهی را انجام داد. برای من قشنگ‌تر این است که کارشناس بازی آقای جهانبازی می‌بیند درون محوطه جریمه اتفاق افتاده اما می‌گوید بیرون است!

خلعتبری با انتقاد از جهانبازی گفت: شما وجدانت چه می‌گوید؟ مردم که می‌فهمند، چطور می‌گویید با دست هل داده است، با پا بازیکن گل‌گهر را زدند و داور خطا نگرفت، اصلا فدای سرش که نگرفت اما شمایی که کارشناس هستید از کار اشتباه حمایت نکنید. بازی با مس رفسنجان هم کمک داور بازی می‌توانست آن هند را بگیرد، دیگر اتفاقات فوتبالی می‌افتد و ممکن است برای هر تیمی پیش بیاید اما امیدوارم تیمی مثل ما از این اتفاقات ضرر نکند.

ستاره باتجربه فوتبال ایران در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: فوتبال است و اشتباهات برای تیم ما هم بوده است، امروز سه بازیکن ما از جمله من، محمد محبی و محمد کریمی چهار کارته شدند، می‌توانست داور مدارا کند و کارت ندهد اما داور است و نظرش قابل‌احترام. انشالله تیمی قهرمان شود که لیاقتش را داشته باشد.

کد خبر 611553

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha