دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر به سود شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر از ساعت ۱۹:۵۰ در ورزشگاه آزادی برگزار شد که  این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید. در این مسابقه علیرضا حقیقی روی دو گل از ۳ گل پرسپولیس مقصر بود و مثل بازی گذشته مقابل استقلال و اکثر دیدارهای این فصل در شکست تیمش مقصر اصلی بود.

سرخ ها در این بازی خیلی زود و در دقیقه ۱۲ صاحب ضربه  پنالتی شدند.خطای مدافع گل گهر روی امید عالیشاه در گوشه محوطه جریمه باعث شد تا اشکان خورشیدی نقطه پنالتی را نشان دهد و این مهدی ترابی بود که پشت ضربه قرار گرفت تا اولین گل سرخ ها به ثمر برسد.

در ادامه سرخ ها باز هم جریان بازی را در دست گرفتند تا این مهدی ترابی باشد که در این بازی دبل می کند.

هافبک سرخ ها مشابه گلی که فصل قبل به گل گهر زده بود را دوباره تکرار کرد تا اختلاف دوبرابر شود.

اما شاگردان قلعه نویی که نمی خواستند با این اختلاف به رختکن بروند روی یک ضربه کاشته در نیمه اول وضربه سر بیونس شاکری اختلاف را کم کردند تا بازی در نیمه اول با نتیجه دو بر یک به پایان برسد.

در شروع نیمه دوم گل گهر فشار خود را روی دروازه پرسپولیس بیشتر کرد که مهم ترین اتفاق این دیدار صحنه مشکوکی بود که شاگردان قلعه نویی اعتقاد به پنالتی داشتند. اما اشکان خورشیدی خطا را بیرون از محوطه جریمه گرفت.

 در نهایت در حالی که گل گهری ها به دنبال گل تساوی بودند این احمد نوراللهی بود که روی یک توپ برگشتی یک سوپرگل دیگر را به ثمر رساند تا خیال سرخ ها از کسب ۳ امتیاز این بازی هم راحت شود.

پرسپولیس با این ۳ امتیاز قبل از دیدار سپاهان برابر ماشین سازی با خیال راحت به صدر رفت تا در صورت پیروزی شاگردان نویدکیا باز هم اختلاف دوامتیازی حفظ شود.

کد خبر 611379

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha