پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
۰ نفر

اگر اهل پیاده‌روی هستید و عبور از مسیرهای پرپیچ و خم در دل طبیعت اوقات خوشی برایتان رقم می‌زند، گشت‌وگذار در روستای «کلوگان» و بازدید از آبشار معروف آن را از دست ندهید.

کلوگان

کلوگان روستایی خوش آب و هواست که مثل نگینی سبز در دل شمیران می‌درخشد؛ روستایی بکر که همه چیز یک گشت‌وگذار درست و حسابی را دارد. لذت گشت‌وگذار در این روستای بکر از همان ورودی روستا شروع می‌شود. با عبور از جاده لشکرک و جاده اوشان، ‌فشم به روستای کلوگان می‌رسید. در همان بدو ورود به روستا خودرو خود را در مکانی مناسب پارک کنید، لوازم پیاده‌روی و گشت‌وگذار خود را بردارید و به دل کوچه‌های باصفا این روستا بزنید. سکوت کوچه‌باغ‌های سرسبز، درختان قدبرافراشته و خانه‌های باصفای کلوگان مثل ماشین زمانی است که شما را با خود به روزگار گذشته شمیران می‌برد.

اوج لذت گشت‌وگذار در کلوگان بازدید از آبشار معروف آن است. برای دسترسی به این آبشار زیبا باید حدود یک ساعت و نیم پیاده‌روی کنید. با عبور از دشتی وسیع و پرگل به محدوده آبشار ۲ طبقه کلوگان پاگشا می‌شوید که انگار تمام زیبایی طبیعت شمیران را در دل خود جا داده است. آبشار ۴۰ متری کلوگان یکی از بلندترین آبشارها و البته یکی از زیباترین و باصفاترین آبشارهای تهران است که لذت سفر یک روزه به کلوگان را برایتان دوچندان می‌کند.

کد خبر 611269

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha