وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: وابستگی چهار میلیارد دلاری صنعت خودروسازی امروز به ۱.۵ میلیارد دلار کاهش یافته و عمق داخلی‌سازی‌ها افزایش یافته است.

رزم حسینی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رزم حسینی وزیر صمت در مراسم امضا تفاهم نامه بین خودروسازان و امور ایثارگران بیان کرد: در هر نظام و کشوری حکومت برای تجلیل از فداکاران و سربازان وطن بر اساس قانون، خدمات ویژه‌ای در نظر می‌گیرد. بیش از ۱۰ سال است که بنا شده تا طی توافقی برای کمک به جانبازان کشور، از محل افزایش تولید خودروسازان، امکان تامین خودرو برای این قشر فراهم شود.

وزیر صنعت، معدن وتجارت با اشاره به تلاش خودروسازان برای افزایش کیفی تولیدات، تصریح‌کرد: امسال افزایش تولید نسبت به سال گذشته محقق خواهد شد و خودروسازان، تنوع در تولید و ارائه محصولات جدید را در برنامه دارند.

عرضه ۳۰ هزار خودرو به جانبازان

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نیز در این مراسم گفت: حدود ۳۰ هزار دستگاه خودرو طبق ضوابط و روابط به واجدان شرایط اهدا خواهد شد.

محسن صالحی نیا اظهار کرد: جامعه هدفی برای هر دو خودروساز کشور تعریف شده تا با نظارت و حمایت وزارت صمت و در کنار بنیاد شهید این تفاهمنامه به امضا برسد.  

وی با تاکید بر همکاری‌های انجام شده برای انتخاب نوع خودرو گفت: با توجه به استفاده از گیربکس اتوماتیک در اغلب خودروهای در نظر گرفته شده امیدوارم عملکرد مناسبی در این حوزه داشته باشیم.

کد خبر 610809

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha