استقلال با وجود مشکلات مختلف مدیریتی‌اش، همچنان خوب نتیجه می‌گیرد.

رضاوند

همشهری‌آنلاین - امیرحسین اعظمی

آبی‌پوشان تهرانی جمعه‌شب گل‌گهر را در تهران شکست دادند و فرهاد مجیدی، سرمربی تیم باز خبر داد با هزینه شخصی خودش دوباره به بازیکنان پاداش می‌دهد. آرش رضاوند، هافبک استقلال که معمولا جزو بازیکنان ثابت مجیدی است، در گفت‌وگو با همشهری تأکید می‌کند همه هدف استقلال این است که در پایان این فصل یک جام به هوادارانش هدیه دهد.

*بازی با گل‌گهر چطور بود؟

بازی خوبی برای تیم ما بود و شرایط آنطور که می‌خواستیم جلو رفت. ما ۲ گل زودهنگام زدیم و در ادامه بازی را مدیریت کردیم، البته چند موقعیت دیگر هم داشتیم. گل‌گهر هم چند فرصت داشت ولی در مجموع حق تیم ما برد بود و خدا را شکر که ۳ امتیاز مهم گرفتیم.

*امیر قلعه‌نویی از داوری گلایه دارد و می‌گوید عارف غلامی روی آقاجانپور خطا کرده است. حرفش را قبول داری؟

همیشه مسائل داوری در همه بازی‌ها وجود دارد و این چیز جدیدی نیست. در آن صحنه فکر می‌کنم توپ از جلوی بازیکن حریف رد شد. کارشناسان در این خصوص بهتر نظر می‌دهند. به‌نظر من آن صحنه در حدی نبود که اینقدر در موردش حرف و حدیث درست شود یا اعتراضی کنند.

*به‌نظر می‌رسد با این برد، شانس تیم شما برای کسب سهمیه لیگ باقی مانده آسیا بیشتر شد.

هنوز ۶ بازی دیگر باقی‌مانده و تیم‌هایی مثل آلومینیوم، فولاد و گل‌گهر هم شانس خودشان را امتحان می‌کنند. چیزی قابل پیش‌بینی نیست و مهم این است که روند خوب خودمان را ادامه بدهیم و در بازی‌های بعدی هم نتیجه بگیریم.

*اگر ۲ برد بیشتر داشتید، الان مدعی قهرمانی لیگ هم بودید. بابت این موضوع حسرت نمی‌خوری؟

در بعضی بازی‌ها بدشانسی آوردیم و اگر بخواهیم در مورد گذشته صحبت کنیم چیزی عوض نمی‌شود. ما در لیگ دنبال بهترین رتبه ممکن هستیم و در جام حذفی هم به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم. امسال باید یک جام به هواداران هدیه دهیم و امیدوارم فصل را به‌خوبی تمام کنیم.

*فرهاد مجیدی برای دومین بار اعلام کرد که از جیبش به بازیکنان پاداش می‌دهد. پرداخت پاداش از سوی سرمربی اصلا در یک باشگاه حرفه‌ای معنی ندارد. فکر می‌کنی مشکلات و حاشیه‌های مدیریتی استقلال چه زمانی تمام شود؟

آقا فرهاد واقعا به بازیکنان لطف دارد و کارش بسیار با ارزش است. به هر حال یک‌سری از بازیکنان مشکل دارند و همین پاداش‌ها می‌تواند کمک زیادی به تیم کند. زیاد دوست ندارم درخصوص این مسائل صحبت کنم ولی امیدوارم این مشکلات هم تمام شود. ما چیز زیادی نمی‌خواهیم و فقط می‌خواهیم امکانات اولیه را برای باشگاهی در حد استقلال داشته باشیم. ما یک زمین تمرین ثابت می‌خواهیم و اینکه باشگاه بدنسازی در اختیارمان باشد. این‌ خواسته‌ها زیاد نیست.

*برخی بازیکنان شما در مورد امکانات باشگاه پرسپولیس حرف زده‌اند که ظاهرا این موضوع به مذاق پرسپولیسی‌ها خوش نیامده است.

باور کنید امکانات پرسپولیس با ما قابل قیاس نیست. ما از خودمان حرف نمی‌زنیم و هم‌اکنون بازیکن‌هایی داریم که قبلا برای پرسپولیس بازی می‌کردند و از آنها می‌شنویم که پرسپولیس چه امکاناتی دارد. من نمی‌خواهم مقایسه کنم و فقط این انتظار را دارم که استقلال هم امکانات خوبی داشته باشد.

کد خبر 610596
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha