مجموع نظرات: ۰
جمعه ۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
۰ نفر

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از احداث 3 هزار واحد مسکن محرومان در استان گیلان خبر داد.

مسکن محرومان

«حجت الاسلام و المسلمین روحانی نژاد» درمراسم کلنگ زنی 60 واحد مسکونی مسکن شهری برای اقشار کم درآمد شهری رشت، با بیان اینکه ساخت مسکن برای محرومین و نیازمندان و بازسازی منازل مسکونی مناطق حادثه دیده ناشی از حوادث مترقبه دو وظیفه عمده و اساسی بنیاد مسکن است از ساخت 100 هزار واحد مسکونی محرومین در سطح کشور و سهمیه 3 هزار واحدی گیلان از محل حساب ۱۰۰امام (ره) به عنوان ماموریت ویژه  بنیاد مسکن خبر داد.

در همین رابطه «امیر رضا رحمتیان» معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان گیلان به همشهری آنلاین گفت: این واحدها متناسب با جمعیت و تعداد واحدهای فرسوده و محرومین شناسایی شده از سوی نهادهای حمایتی استان و بنیاد مسکن گیلان احداث می‌شوند.

وی افزود: این پروژه برای همه شهرستان‌های گیلان پیش بینی شده و شهرستان تالش با 460 واحد و شهرستان رشت با 241 واحد بیشترین سهمیه ساخت مسکن محرومین استان را به خود اختصاص داده‌اند.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان گیلان تاکید کرد: ساخت مسکن محرومین فقط در روستاهای گیلان اجرایی می‌شود و در ساخت آنها از توان خیرین و دستگاههای کمیته امداد و بهزیستی نیز بهره گیری خواهد شد.

 رحمتیان میزان اعتبار پیش بینی شده دراین پروژه را بیش از 150 میلیارد تومان به صورت ارایه وام 50 میلیون تومانی ساخت مسکن با بازپرداخت 15 ساله و 30 میلیون تومان وام بلاعوض برای هر واحد مسکن اعلام کرد.

 وی تاکید کرد: پروژه مسکن محرومین گیلان تا سال آینده برای واگذاری آماده می‌شود.

کد خبر 610005

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha