ملی‌پوش سابق و پیشکسوت فوتبال ایران به شکسته شدن رکورد علی دایی و حاشیه‌های چند وقت اخیر اسکوچیچ واکنش نشان داد.

دایی و عزیزی

به گزارش همشهری‌آنلاین، خداداد عزیزی، همبازی علی دایی در تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبر ورزشی اظهار کرد: به شخصه از این که رونالدو به رکورد علی دایی رسید اصلا خوشحال نیستم ولی خوشحالم فوتبالیستی مانند رونالدو به رکوردش رسید.

عزیزی در ادامه بیان کرد: به شخص امیدوار بودم که هیچ وقت کسی به رکورد ۱۰۹ گل علی دایی نرسد. دوست داشتم هیچ وقت این رکورد شکسته نشود، ولی بالاخره و متاسفانه این اتفاق افتاد. خیلی برایم جالب بود که دیدم علی دایی با منش بالایش، این اتفاق را به رونالدو تبریک گفت. از طرفی هم خیلی خوشحالم که رکورد علی دایی را یک بازیکن مانند رونالدو شکست.

ملی‌پوش سابق کشورمان درخصوص اینکه رونالدو می‌تواند از رکورد دایی پیشی بگیرد، افزود: طبیعتاً رد می‌شود. پرتغال به مرحله نیمه نهایی راه یافته و سپس این تیم در جام جهانی هم هست و احتمالاً در رقابتهای پیش از جام جهانی، باز هم رونالدو در فیفا دی‌ها حضور پیدا می‌کند و الان هم که فقط نیازمند یک گل است.

عزیزی درمورد حاشیه‌های چند وقت اخیر تغییر سرمربی تیم ملی ادامه داد:  همین حرف‌ها باعث می‌شود که ما فکر اسکوچیچ را به هم بزنیم. برایش حاشیه درست می‌کنیم. او با صداقت درون وجودش آمد، تمام تلاشش را کرد و تیم ملی را از مرحله‌ای که همه ما کارشناسان صعود از آن را ۵۰-۵۰ فکر میکردیم با اقتدار بالا برد ولی با این حرف‌ها او را هم نسبت به خودمان بدبین می‌کنیم. تعارف نداریم، همه کارشناسان فوتبال شک داشتند که بتوانیم از این گروه صعود کنیم. پس چرا باید حالا که اسکوچیچ و بازیکنان تیم ملی این کار را برای ما کردند ذهنیتش را نسبت به اهالی فوتبال خراب کنیم؟ اجازه بدهیم اسکوچیچ به کارش ادامه بدهد و این کار را با شک و شبهه جلو نبرد. این رفتار پیش از این هم در حوزه تیم ملی تکرار شده و لطمه اش را دیده ایم.

خداداد تصریح کرد: اسکوچیچ مربی بزرگی نیست اما آیا یک مربی بزرگ با این پولی که فدراسیون فوتبال ما دارد به ایران می‌آید؟ مربی بزرگ پول بزرگ می‌خواهد. فدراسیون فوتبال ما همین حالا هم بدهکار است ما باید حرفی بزنیم که بتوانیم به آن عمل کنیم. دیدیم چطور استراماچونی به خاطر بی پولی رفت. شفر رفت. برانکو رفت. ویلموتس با قراردادش چه بلایی بر سر فدراسیون مان آورد؟ به همین خاطر است که می‌گویم نباید گنده گویی کرد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در آخر درخواستی از رئیس جمهور جدید را مطرح کرد و گفت: در ورزشی که سالیانه بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان پول در آن هزینه و جابه‌جا می‌شود قطعاً فساد بالایی هم در آن وجود دارد که متاسفانه درصد بالایی از آن، توسط همین اهالی فوتبال انجام می‌شود. گروهی رانت می‌گیرند و عده‌ای رانت می‌دهند. عده‌ای زیرمیزی می‌گیرند عده‌ای برای رسیدن به مقاصد شان زیرمیزی می‌دهند. من از آقای رئیسی توقع دارم به هر طریقی که می‌دانند پر و بال افراد فاسد در فوتبال را بچینند تا این ورزش بتواند نفس بکشد.

کد خبر 609975

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha