کارت هوشمند راننده مقصر حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران به طور دائم لغو شد و راننده مذکور دیگر مجاز به رانندگی در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای نخواهد بود.

واژگونی اتوبوس خبرنگاران

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، فرهاد صالحیان مدیرکل آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: در پی وقوع سانحه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در استان آذربایجان غربی که منجر به درگذشت ۲ تن از فعالان شریف رسانه (خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا) در حوزه محیط زیست شد، صبح امروز سوم تیرماه کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی به تخلفات رانندگان بخش حمل و نقل جاده‌ای به صورت فوق‌العاده در این سازمان برگزار شد.

وی افزود: اعضای کمیسیون مذکور با ملاحظه مفاد گزارش که متضمن تخلف فاحش و غیرقابل اغماض راننده اتوبوس مبنی بر عدم رعایت قوانین و مقررات حمل و نقل جاده‌ای نظیر دریافت سند حمل و کنترل‌های قبل از سفر، منتهی به فوت و جرح خبرنگاران میهن عزیزمان شده است؛ مقرر کردند کارت هوشمند راننده مقصر حادثه واژگونی وسیله نقلیه به‌طور دائم لغو شود و راننده مذکور دیگر مجاز به رانندگی در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای نخواهد بود.

روز ۲ تیرماه یک دستگاه اتوبوس اسکانیا حامل تعدادی از خبرنگاران فعال محیط زیست به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه، واژگون شد. در این حادثه ۲ تن از خبرنگاران فوت کردند و ۲۱ نفر دیگر مصدوم شدند. 

کد خبر 609970

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha