عباس عبدی روزنامه نگار و فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عطاء الله مهاجرانی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی به یادداشت توهین آمیز کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو واکنش نشان دادند

کیانوش جهانپور

به گزارش همشهری‌آنلاین، عبدی طی پیامی در توییتر نوشت: «حتی  اگر بتوان فرض کرد که تصادفات و نبودن واکسن و... ناشی از قصور وکوتاهی یا موانعی خارج از اراده باشد، ولی زشتی کلام مسئولین، آگاهانه و مصداقی از تقصیر آنان است. اگر آقای روحانی دستور اخراج این مقام وزارت بهداشت و درمان را ندهد، رفتارش متوجه کلیت دولت اوست.»

در همین زمینه، مهاجرانی، هم نوشت: «دولت در برکناری سخنگوی بی صلاحیت ناخوش آواز، نبایست یک دقیقه هم تأخیر کند. اگر در اداره امور  ناتوانید، درست سخن گفتن که هزینه ای و توانایی ویژه ای نیاز ندارد.»

گفتنی است؛ یادداشت توهین‌آمیز کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو از روز گذشته تاکنون واکنش ها و انتقادات گسترده ای را به دنبال داشته است. سخنگوی سازمان غذا و دارو در توییتی نوشته بود: «-آسترزنکا مورد تایید WHO است چرا نمی آورید؟ آسترزنکا مرجوعی برخی کشورها است چرا می آورید؟ مجوز بدهید آسترزنکا بیاوریم برای کارگران، 250 هزار تومان، هزینه را کارفرما می‌دهد! بعد:چرا آسترزنکا3 دلار! است و واکسن ایرانی 8 دلار؟ مرحوم شریعتی بخطا جای دگر درپی پفیوزان تاریخ می‌گشت.» 

کد خبر 609951

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha