مجموع نظرات: ۵
جمعه ۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
۰ نفر

عوامل اجرایی رفع تصرف شهرداری قم که برای اجرای حکم قضایی به مأموریت رفتند مورد ضرب و شتم قرار گرفته و دو خودروی شهرداری توسط سودجویان به آتش کشیده شد.

رفع تصرف اراضی

به گزارش همشهری آنلاین،  سید رضا حسینی شهردار منطقه ۶ قم در تشریح جزئیات این حادثه گفت: عوامل شهرداری با هماهنگی و دستور دادستان عمومی و انقلاب قم برای جلوگیری از ساخت و ساز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی و تصرفات اراضی موقوفه با حضور یگان حفاظت جهاد کشاورزی و یگان امداد فرماندهی انتظامی استان به منطقه قلعه صدری مراجعه کردند تا احکام قضایی را اجرا کنند.

وی گفت: پس از اجرای حکم قضایی و تخریب بناهای غیرمجاز، تعدادی از اراذل و اوباش اجیرشده توسط افراد منتفع از این ساخت و سازها، مسیر تردد نیروهای شهرداری را با آتش زدن لاستیک مسدود کردند.

حسینی اظهار کرد: افراد اوباش علاوه بر ضرب و شتم تعدادی از نیروهای شهرداری، با پاشیدن بنزین به سمت خودروها و کارکنان شهرداری، دو دستگاه خودرو عوامل رفع تصرف را به آتش کشیدند و به تعدادی از ماشین آلات آسیب رساندند.

این حادثه بلافاصله با واکنش دادستان عمومی و انقلاب قم مواجه شد. حجت‌الاسلام حسن غریب با بیان این که دستگاه قضایی با متصرفان غیرقانونی اراضی برخورد قاطع می‌کند، از دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش حادثه حمله به یگان و ناوگان شهرداری قم خبر داد.

وی گفت: این افراد چندین بار با تهدید و استفاده از سلاح سرد و سد معبر و ایجاد تنش و درگیری با عوامل شهرداری به اقدامات غیرقانونی خود در منطقه ادامه داده بودند.

حجت‌الاسلام غریب تاکید کرد: دادستانی استان بر اساس قانون و دفاع از حقوق عامه با هرگونه تصرف اراضی کشاورزی، ساخت‌وسازهای غیرقانونی و تغییر کاربری اراضی برخورد می‌کند.

کد خبر 609854

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha