چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
۰ نفر

تهیه‌کننده سریال تلویزیونی «زیرخاکی» در نشست رسانه‌ای این مجموعه از پیشنهاد رسمی سیمافیلم برای تولید فصل سوم خبر داد و جلیل سامان تأکید کرد برای ساختن این فصل تعهدی به تلویزیون ندارد.

زیرخاکی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرنگار مهر، رضا نصیری‌نیا تهیه کننده سریال در نشست رسانه‌ای مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» درباره ساخت فصل سوم سریال گفت: در جلسه‌ای طولانی که در سیما فیلم با مجید امیرشاهی مدیرگروه فیلم و سریال سیمافیلم داشتم پیشنهاد رسمی فصل سوم را به ما دادند که برای پخش در ماه رمضان سال آینده به تولید برسانیم اما مشکلات بسیاری وجود دارد.

او ادامه داد: باید دید شدنی است و به ماه مبارک می‌رسد یا خیر و از لحاظ تعداد قسمت‌ها باید بررسی شود. ما تا پایان تیر جمع‌بندی کنیم و به سیمافیلم اعلام کنیم که فصل سوم ساخته خواهد شد یا خیر. سامان نیز در پاسخ به این پرسش گفت: نظر من به نظر آقای نصیری‌نیا نزدیک است. در قصه هم مشخص است اما تعهدی برای ساخت فصل سوم نداریم. ممکن است تعهد اخلاقی به مخاطب داشته باشیم اما سازمانی نیست و همانطور که تهیه‌کننده گفت باید برسی شود و ببینیم می‌توان سریال را ساخت یا خیر.

او اضافه کرد: آنچه برای من مهم‌تر است به عنوان نویسنده این است که باید قصه مرا خفت کند نه تنها به این دلیل که سازمان بخواهد، باید نیازی درونی را حس کنم.

کد خبر 609732

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha