مدیر روابط عمومی روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی از احداث بزرگترین مجموعه پارک آبی، شهربازی سرپوشیده و هتل ۵ ستاره در منطقه آزاد انزلی خبر داد.

پارک آبی

«مهدی کاظمیان» به همشهری آنلاین گفت: همزمان با دستور رئیس جمهور در اجرای پروژه‌های مناطق آزاد کشور، مجموعه پارک آبی و شهربازی سرپوشیده منطقه آزاد انزلی با میزان سرمایه گذاری ۴۳۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی داخلی همراه با سرمایه گذاری ایرانیان مقیم خارج از کشور ظرف دو سال و نیم احداث و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد. این مجموعه طبق آخرین استانداردها و شاخص‌های بین المللی در فضایی به مساحت ۷ هزار متر مربع و با زیر بنای بیش از ۲۳۰۰۰ مترمربع در فاز تجارت و گردشگری منطقه ساخته می‌شود.

وی تاکید کرد این پروژه‌ها در راستای تکمیل طرح‌های گردشگری و تفریحی و در جوار مجتمع‌های خرید و اسکله گردشگری مارینا پیش بینی شده است و گفت: منطقه آزاد انزلی با گسترش زیرساخت و امکانات توریستی به منظور ارتقاء کمی و کیفی خدمات این حوزه برای جذب گردشگران داخلی و خارجی و تنوع بخشی به مجموعه های تفریحی-گردشگری موجود در سطح منطقه در قالب قرارداد ساخت و بهره برداری با این سازمان ورود کرده است.

کاظمیان همچنین به ساخت هتل ۵ ستاره در این منطقه اشاره کرد و افزود: با ساخت این هتل از سوی بخش خصوصی به ظرفیت گردشگری و اقامتی گیلان افزوده می‌شود.

وی مجموعه پارک آبی و شهربازی سرپوشیده منطقه آزاد انزلی را در دو بخش پارک آبی و شهربازی با کاربری‌های پارک کودکان، نینجا پارک بزرگسالان و نوجوانان و پارک VR (واقعیت مجازی) اعلام کرد و گفت: این پروژه‌ها در جهت جذب سرمایه ایرانیان از خارج کشور اجرا می‌شوند.

هم اکنون در حوزه گردشگری منطقه آزاد انزلی دارای بزرگترین مجموعه تفریحی گردشگری آکواریوم و باغ خزندگان کشور، بزرگترین مرکز تفریحات دریای شمال کشور، مجموعه مارینا مشتمل بر اسکله قایق‌های تفریحی و ورزش‌های آبی به همراه سایر امکانات تفریحی برای گردشگران ورودی داخلی و خارجی است.

کد خبر 609730

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha