مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
۰ نفر

معاون بهره برداری توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از برگزاری دومین مرحله رزمایش سراسری رصد مراکز مشکوک به استخراج غیرمجاز رمز ارز در 13 شهراین استان خبرداد.

کشف ماینر در اهواز

به گزارش همشهری آنلاین، از ابتدای سال جاری مصرف برق در استان با افزایش 15 تا 20 درصدی روبرو بوده که قطعی گسترده برق را در پی داشته است. در همین زمینه در تمامی شهرهای مشکوک به  فعالیت مزارع ارز دیجیتالی رصد گسترده ای صورت گرفته است که در دو مرحله اجرا شده و مرحله دوم نیز از روزهای اخیر آغاز شده است.

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در همین زمینه  از جمع آوری ۷۵ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز از ۱۳ شهرستان استان  در این مرحله از رصد گسترده خبرداد.

 محمد علی نژاد با اشاره به برگزاری دومین مرحله رزمایش  سراسری رصد مراکز مشکوک به استخراج غیرمجاز رمز ارز  افزود: همزمان با این رزمایش  ۷۵ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز از ۱۳ شهرستان استان جمع آوری شد.

وی در ادامه گفت : شهرستان‌های ارومیه، بوکان و سردشت بیشترین تعداد دستگاه کشف شده را در سطح استان داشته‌اند.

علی نژاد افزود: از ۱۱۴ نقطه شناسایی شده، ۱۰۰ نقطه مورد بازرسی قرار گرفت که از ۱۸ مکان از این نقاط دستگاه‌های غیرمجاز رمز ارز جمع آوری شد.

وی رصد و بررسی مراکز و اشتراک‌های برق مشکوک به استخراج غیرمجاز رمز ارز و مبارزه با فعالیت غیرقانونی آنها را از اهداف برگزاری مانور دانست و گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، اکیپ‌های اجرایی این شرکت به ۱۰۰ نقطه شناسایی شده در سراسر استان مراجعه کردند و از این نقاط، دستگاه‌های رمز ارز غیرمجاز جمع آوری شد.

کد خبر 609654

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha