مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
۰ نفر

استاندار قم دو تن از معاونان فرماندار قم را به عنوان فرمانداران دو شهرستان جدید جعفرآباد و کهک منصوب کرد.

انتصاب

به گزارش همشهری آنلاین، تأسیس دو شهرستان جدید جعفرآباد و کهک یکی از خدمات ماندگار استاندار قم برای توسعه این استان است که اردیبهشت ماه امسال مورد تصویب هیأت دولت قرار گرفته است.

بهرام سرمست برای سرعت دادن به روند توسعه این دو شهرستان، امروز در احکام جداگانه ذبیح‌الله عبداللهی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان جعفرآباد و امیرعباس بقایی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کهک منصوب کرد.

پیش از این، عبداللهی و بقایی به ترتیب به عنوان معاونان «توسعه و برنامه‌ریزی» و «سیاسی، امنیتی و اجتماعی» فرماندار قم فعالیت می‌کردند.

در بخشی از متن حکم استاندار قم خطاب به‌ ذبیح‌الله عبداللهی آمده است: در راستای اجرای مصوبه هیأت محترم وزیران در خصوص تاسیس شهرستان جدید جعفرآباد به‌موجب این حکم به عنوان سرپرست  فرمانداری شهرستان جعفرآباد منصوب می‌شوید، با توجه به تجربه و تعهد جنابعالی، انتظار می‌رود با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود و در تعامل موثر با مجموعه اداری استان، زمینه ارتقا خدمات رسانی به مردم و توسعه و پیشرفت پایدار منطقه را فراهم آورید.

همچنین در بخشی از متن حکم استاندار قم خطاب به امیرعباس بقایی آمده است: در راستای اجرای مصوبه هیأت محترم وزیران در خصوص تاسیس شهرستان جدید کهک به موجب این حکم به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کهک منصوب می‌شوید، با توجه به تجربه و تعهد جنابعالی، انتظار می‌رود با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود و در تعامل موثر با مجموعه اداری استان، زمینه ارتقا خدمات رسانی به مردم و توسعه و پیشرفت پایدار منطقه را فراهم آورید.

استان قم در حال حاضر دارای سه شهرستان قم، جعفرآباد و کهک و سه شهر سلفچگان، دستجرد و قنوات است.

کد خبر 609517

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha