اندکی پس از پایان نخستین نشست خبری رئیس جمهوری برگزیده، محمد معتمدی با انتشار ویدئویی از یکی از خوانندگان لس‌آنجلسی خواستار فراهم شدن زمینه بازگشت وی به ایران شد.

شهرام شب‌پره

به گزارش همشهری آنلاین، پس از آنکه سیدابراهیم رئیسی در نشست خبری خود از بازگشت تمام ایرانیان مقیم خارج به سرزمین مادری‌شان استقبال کرد، معتمدی (خواننده جوان موسیقی ایرانی) در یک پست موقت ویدئویی در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت که مربوط به درخواست شهرام-ش، خواننده ایرانی مقیم آمریکا برای بازگشت به ایران بود. این خواننده جوان کنار ویدئو عبارت «به امید اقدام لازم»‌ را هم نوشت و از آنجا که پست موقت بود، حالا دیگر اثری از آن در صفحه اینستاگرام معتمدی نیست.

بازگشت خوانندگان ایرانی مقیم لس‌آنجلس به ایران در گذشته هم رخ داد که البته سرانجامی خوش نداشت. حبیب محبیان که با همان نام هنری حبیب شناخته می‌شود، در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد با چراغ سبز حلقه پیرامون او به ایران بازگشت اما نتوانست مجوز فعالیت رسمی (انتشار آلبوم و برگزاری کنسرت) بگیرد و بسیار سرشکسته و ناامید شد. حبیب سرانجام در ۲۱ خرداد ۹۵ در ۶۸ سالگی بر اثر ایست قلبی از دنیا رفت.

کد خبر 609428

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 316
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    اکثرشون دوست دارن برگردن و سرمایه دار هم هستن بعضا. بزارین بیان هم به عشقشون برین هم نشاط اجتماعی ایجاد کنن هم پول بیارن