نوه نینا سایمون، خواننده معروف آمریکایی و برنده جایزه گرمی، در توییتر علیه کامالا هریس معاون رئیس‌جمهور آمریکا صحبت کرد.

کامالا هریس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اینسایدر، رینا سامون کلی (RéAnna Simone Kelly) کامالا هریس را به خاطر گرفتن املاک سایمون از خانواده مقصر دانست.

روزنامه دیلی بیست گزارش داد که هریس بر پرونده‌ای نظارت داشته که در آن دختر سایمون وظیفه امانتداری خود را در این املاک نقض کرده است.

خانواده نینا سایمون خواننده فقید ادعا کردند که معاون رئیس‌جمهور کامالا هریس، املاک این خواننده را از آنها گرفته است.

نوه سایمون روز جمعه در یکسری توییت‌ها این اتهام را مطرح کرد. 

رینا در توییت‌هایش در پاسخ به سوال یک کاربر در مورد املاک سایمون، هریس را هدف قرار داد.

او نوشت: خانواده من دیگر املاک او را اداره نمی‌کنند. آن را از ما گرفتند و به سفیدپوستان سپردند. ما هیچ حق امتیازی دریافت نمی‌کنیم، هیچ‌چیز. می‌خواهید بدانید مسئول آن چه کسی است؟ از کامالا هریس بپرسید. 

دیلی بیست گزارش داد که کشمکش این خانواده با هریس از سال ۲۰۱۳ زمانی آغاز شد که وی سمت دادستان کل کالیفرنیا را داشت. لیزا سایمون کلی، دختر نینا سایمون و مادر رینا، به عنوان مدیر املاک و موسسات خیریه این خواننده بعد از مرگش منصوب شده بود.

دیلی بیست گزارش داد در همان زمان، لیزا به نقض امانت در وکالتش برای املاک این خواننده و خیانت در امانت متهم شد. ادعا می‌شود که لیزا ۲ میلیون دلار از آن پول‌ها برداشته که شامل برداشت ۱.۵ میلیون دلار سپرده برای شرکت شخصی‌اش می‌شده است.

هریس در آن زمان بر روند رسیدگی به پرونده نظارت داشت و کوشید حدود ۶ میلیون دلار از لیزا هزینه اضافی بگیرد. به گزارش دیلی بیست، این پرونده به توافقی ختم شد که در آن لیزا  مدیریت خود را از دست داد و از حقوق خود در مورد آثار سایمون صرف‌نظر کرد. همچنین از داشتن هر نوع ارتباط و یا پیشنهادی برای املاک و میراث مادرش منع شد.

نه رینا و نه کاخ سفید تاکنون به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداده‌اند.

رینا در توییتر گلایه‌های خود را در مورد اوضاع ابراز کرد و بیشتر مسئولیت را به گردن هریس انداخت. او گفت املاک سایمون اکنون به هم ریخته است و گفته می‌شود که روند دادرسی خانواده را از هم جدا کرده است.

رینا همچنین اظهار داشت که احساساتش پس از اجرای آهنگ «احساس خوب» سایمون برای رئیس‌جمهور جو بایدن و معاونش کامالا هریس هنگام مراسم تحلیف، جریحه‌دار شده است.

او در توییتش نوشت: منتظر پاسخ بمان، در حالی که ما از کامالا می‌پرسیم چرا بعد از این همه درد و رنجی که به ما روا داشت، از ما خواست تا در مراسم تحلیفش زمانی که به عنوان معاون رئیس‌جمهور سوگند یاد می‌کند، آهنگ نینا سایمون را بخوانیم؟!

لیزا روز شنبه یک ویدئو در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و گفت که از اظهارات دخترش حمایت می‌کند. او گفت: من از هر آنچه رینا گفته حمایت می‌کنم. او حقیقت خود و حقیقت خانواده ما را بیان می‌کند.

کد خبر 609195

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha