سرنوشت شورای اسلامی ۶۳ شهر مازندران با نهایی شدن نتیجه انتخابات شهرهای مختلف و تأیید هیئت نظارت بر انتخابات مشخص شد.

شورای شهر

به گزارش همشهری آنلاین، با پایان یافتن فرأیند شمارش و تجمیع آرا در شعب اخذ رأی شهرستان‌ها، تکلیف هر ۳۳۶ کرسی اصلی و ۲۰۸ کرسی علی‌البدل شوراهای شهر در مازندران مشخص شد:

رامسر

در رامسر علی‌اکبر موحدی با ۲۶۰۲ رأی ، محسن کیهانی ثانی ۲۰۹۸ رأی، هادی حلاجیان با  ۲۰۹۳ رأی  و حسن فیلی با ۲۰۱۰ رأی عضو اصلی شورأی ششم شدند و مهدی صالحی‌نژاد با ۱۶۵۳ رأی، یاسر فرج مشایی با ۱۵۰۹ رأی و سید مهدی معافی با ۱۱۸۶ رأی به عنوان سه عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

کتالم و سادات‌شهر

یزدان مولانافر با ۱۸۷۸ رأی، فرشته شفقت رودسری با ۱۵۸۰ رأی، محمدرضا ابراهیمی با ۱۴۸۰ رأی، احمدرضا کوزه‌گر با ۱۳۵۴ رأی و یزدان شکوهی با ۱۱۹۲رأی عضو اصلی شورأی اسلامی کتالم و ساداتشهر شدند و سید حبیب سیدی با ۱۱۷۳ رأی، ابوالقاسم نوروز شمسی با  ۱۱۶۳ رأی و سید علی میرحسینی با ۹۰۳ رأی اعضای علی‌لبدل شورأی این شهر هستند.

محمودآباد

حسین کریمی کریملو با ۳۱۶۲ رأی، سید علیرضا رسولی با ۳۰۹۶ رأی، مرتضی زارعی با ۲۹۲۶ رأی، امیرعلی رحیمی با ۲۲۷۶ رأی و  و نیما محمدپور  با ۲۲۱۳ رأی صاحب پنج کرسی شورأی شهر محمودآباد شدند.

 محمد جاهد قدمی با ۱۹۵۵ رأی و سیدرضا حسینی با ۱۸۲۶ رأی به عنوان  دو عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

سرخ‌رود

مهدی شالیکار با ۱۴۷۱رأی، محمدعلی خاکپور با ۱۴۳۲ رأی، صابر اکبرزاده با ۱۴۲۴ رأی، حمزه جعفرزاده با ۱۴۱۲ رأی و محمدحسین احمدی با ۱۳۳۳ رأی به عنوان عضو اصلی وارد شورأی ششم سرخ‌رود شدند و اسماعیل عبدی با ۹۰۷ و حسین حسین‌زاده با ۹۰۶ رأی عضو علی البدل شدند.

بابلسر

سیدرضا حبیب‌الله‌پور با ۵۰۷۷ رأی، مهدی باقرزاده با ۴۲۰۶ رأی، اکبر نوعی با ۴۱۷۱ رأی، هوشیار خسروی با ۴۰۸۳ رأی و سید علی‌اکبر هاشمی با ۳۸۶۲ رأی را به عنوان اعضای اصلی شورأی ششم انتخاب کردند.

رشید احمدپور با ۳۰۸۱ رأی، قاسم علیپور بهنمیری با ۳۰۷۲ رأی، حمیدرضا سلیمی کناری با ۲۹۱۸ رأی، علی آدینه مجدد با ۲۹۱۳ رأی و زمان مهدی‌نسب سماکوش با ۲۹۰۱ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورأی ششم بابلسر انتخاب شدند.

هادیشهر

سید احمد احمدپور کله‌بستی با ۱۲۷۳ رأی، نورالله شاطری کله‌بستی با ۱۱۸۲ رأی، ولی‌الله ذبیحی با ۱۱۷۸ رأی، رحیم نجف‌درزی با ۱۱۷۶ رأی و صادق کاظم‌پور با ۱۱۶۶ رأی به عنوان اعضای اصلی شورأی ششم هادیشهر انتخاب شدند. علی رضایی راد با ۱۱۳۱ رأی، ابراهیم نظرپور با ۱۰۵۱ رأی و عباس حسن‌پور با ۹۰۸ رأی نیز اعضای علی‌البدل این دوره از شورأی ششم هادیشهر هستند.

بهنمیر

علیرضا جهانی با ۱۷۱۹ رأی، ابراهیم ملاآقایی با ۱۶۵۴ رأی، مازیار جهانی با ۱۳۹۶ رأی، حیدر تیرگر با ۱۳۵۱ رأی و فرضعلی حبیب‌الهی با ۱۲۴۳ رأی به عنوان اعضای اصلی به ششمین دوره پارلمان شهری بهنمیر راه یافتند و علی‌اصغر مسلمیان با ۱۰۹۷ رأی، محمد تیرگر بهنمیری با ۹۷۳ رأی و زهرا برزگران با ۹۵۸ رأی نیز اعضای علی‌البدل این شورا شدند.

کلاردشت

کلاردشتی‌ها از بین ۲۹ نامزد بینش عسگریان با کسب ۳۱۲۳ رأی، علی دراسرایی ۲۴۵۵ رأی، فرهاد کریمایی با ۲۲۱۱ رأی، جعفر رستمی‌فر ۲۱۸۶ رأی و شهریار غفاری با ۲۰۲۶ رأی به عنوان منتخبین این دوره مشخص شدند.

سیامک باقریان با ۱۸۳۰ رأی، شجاع سلیمان‌پور با ۱۵۷۳ رأی و سیدحسن میرمعصومی با ۱۵۱۹ رأی هم اعضای علی‌البدل انتخابات ششم شورأی اسلامی شهر کلاردشت شدند.

چالوس

جعفر کیالاشکی با ۵۱۲۷ رأی،  فتحعلی بابایی‌نژاد با ۴۹۷۷ رأی، آرش رضوی با ۴۲۷۶ رأی، مسعود یعقوبی با ۳۹۳۲ رأی، حسن غرایاق زندی با ۳۶۴۱ رأی، صابر سام دلیری با ۳۶۰۲ رأی و سلمان کیادلیری با ۲۸۷۸ رأی اعضای شورأی ششم چالوس شدند.

 تورج لهراسبی با ۲۸۳۱ رأی، مجید فرد با ۲۷۸۸ رأی، محمد پولادی با ۲۲۵۶ رأی و مسعود زندی با ۲۱۴۱ رأی نیز اعضای علی‌البدل این شورا شدند.

کیاکلا

شهروندان کیاکلا در ۹ شعبه اخذ رأی  این شهر، جواد شفیعی با ۱۶۶۲ رأی، حسن اسدی دستندکلایی با ۱۵۳۴ رأی، مهدی حبیبی با ۱۴۶۰ رأی، اکبر اکبری با ۱۲۸۶ رأی و خیرالله ضیایی با ۹۵۷ رأی را به عنوان اعضای شورأی ششم این شهر انتخاب کردند. محسن نقی‌زاده با ۹۰۸، اسماعیل اسماعیلی با ۸۷۷ و آیت داداشی با ۷۵۴ رأی هم به عنوان اعضای علی‌البدل پارلمان شهری کیاکلا انتخاب شدند.

زیراب

در زیراب یاور حمیدی با ۱۸۳۴ رأی، امید رمضان‌نژاد با ۱۶۸۳ رأی، حسن شورزند با ۱۵۴۳ رأی، محمد قاسم‌نژاد با ۱۴۵۹ رأی و محمدحسین بزرگی با ۱۴۳۲ رأی به عنوان اعضای اصلی به شورأی ششم شهر زیراب راه یافتند. علی‌اصغر عمادی با ۱۲۱۶ رأی و محمد خادمی با ۱۲۱۵ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

پل‌سفید

علی‌اصغر گرزین‌تبار با ۱۲۴۴ رأی، مرتضی اسدی ملردی با ۱۰۹۴ رأی، ابراهیم بداعی با ۱۰۱۴ رأی، نورعلی اسدی ملردی با ۱۰۱۳ رأی و رمضان قاسمی با ۸۴۷ رأی اعضای منتخب شورأی ششم پل‌سفید هستند. مهرعلی قدیری و پروین پرتو نیز هر کدام با ۶۴۱ رأی به عنوان عضو علی‌البدل معرفی شدند.

آلاشت

معروف رحمانی آلاشتی با ۳۶۰ رأی، جمشید ابراهیم‌نژاد با ۳۲۷ رأی، حمیدرضا اکبری با ۳۱۰ رأی، اسفندیار قاسم‌پور با ۲۹۶ رأی و رویا اردشیری با ۲۸۳ رأی عضو شورأی ششم این شهر شدند. رامین قاسم‌نژاد با ۱۹۲ رأی و محمدحسین رشیدی با ۱۷۳ رأی اعضای علی‌البدل شورأی ششم آلاشت هستند.

شیرگاه

آرمان رشیدی آلاشتی با ۱۵۰۵ رأی، نیما امینی عالمی با ۱۰۹۵ رأی، رضا علیزاده سراب گردانی با ۱۰۸۹ رأی، مجتبی ابراهیمی زیولائی با ۱۰۲۰ رأی و سید علی‌اکبر حدیثی با ۹۸۶ رأی به ترتیب به عنوان اعضای اصلی شورأی شهر شیرگاه انتخاب شدند. شاپور سلیمانی تپه‌سری با ۸۵۷ رأی و عسگر نجفی ایوکی هم با ۷۵۸ رأی به ترتیب به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

نوشهر

صادق شیرجنگ با ۴۷۶۷ رأی، محمد صالح خویی با ۳۷۲۲ رأی، علی اسلامی با ۲۹۹۸ رأی، رضا رحمتی با ۲۶۷۳ رأی، سید جعفر موسوی‌زاده با ۲۶۶۵ رأی به شورأی ششم نوشهر راه یافتند و امیرحسین بالی‌لاشک با ۲۵۲۰ رأی، جمیله هاشمی با ۲۲۸۴ رأی و محمد بیژنی کوشکک با ۲۲۷۴ رأی به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

کجور

در شهر کجور فرمان سیاه‌سرانی با ۱۰۲۹ رأی، محمدسجاد رستمی کجوری با ۹۲۲ رأی، زینت کاظمی نازی با ۸۲۰ رأی، زهرا جعفری کجور با ۷۹۴ رأی و صمد خداوردی با ۷۳۵ رأی پنج منتخب شورأی ششم این شهر مشخص شدند.

علی‌اصغر بنی شیخ‌الاسلام با ۳۳۸ رأی و مجید خزایی با ۱۹۷ رأی اعضای علی‌البدل این شورا هستند.

پول

در شهر پول عبدالله دیوج  با ۵۰۱ رأی، رضا رحیمی با ۴۳۶ رأی، محمد ناظمی با  ۳۹۴ رأی، سید عطا فاضل با  ۳۹۳ رأی و محمدرضا خزایی با ۳۵۷ رأی منتخبین شورأی اسلامی شهر شدند.

رستم ترک کجوری با ۷۱۳ رأی و حسین جعفری کجور هم با ۶۴۶ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورأی اسلامی شهر پول انتخاب شدند.

ساری

پرویز شعبانی با ۱۱ هزار و ۵۲۴ رأی، سید حسین یوسفی با ۹۶۱۴ رأی، شهرام ایرجی با ۹۵۳۳ رأی، سید حسن احمدی سقندیکلایی با ۸۷۶۲ رأی، علی عاشقان با ۸۲۹۱ رأی، سبحان بخشی موسی‌کلایی با ۷۵۲۸ رأی، سید ذوالفقار شریفی ایزدی با ۶۹۵۴ رأی، سید رحمان میرشجاعی با ۶۷۱۸ رأی و سید افشین راسخ با ۶۴۲۲ رأی به عنوان اعضای اصلی ششمین دوره پارلمان شهری ساری انتخاب شدند.

حسین وریجی با ۶۴۰۴ رأی، سید مرتضی صالحی با ۵۹۹۴ رأی، محمد ساعی با ۵۸۰۹ رأی، سید محمد آقامیری با  ۵۶۳۹ رأی، دوستعلی دهقان چاچکامی با ۵۴۲۴ رأی و سید احمد میری با ۵۳۳۷ رأی نیز به عنوان اعضای علی‌البدل این شورا معرفی شدند.

کیاسر

عبدالله طالبی با ۷۸۸ رأی، معین رضایی کلانتری با ۷۳۰ رأی، محمد مهدی‌نژاد با ۷۲۷ رأی، راضیه فیاضی با ۶۸۰ رأی و علی خواجه‌وندی با ۶۳۴ رأی به عنوان اعضای اصلی و لیلا رمضان‌نژاد با ۶۳۱ رأی، رضا رفیعی با ۵۷۱ رأی وسید رضا رضوی توسه با ۵۲۲ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

پایین‌هولار

سید حجت‌الله هادیان با ۵۲۴ رأی، سید عبدالله هادیان با ۵۱۷ رأی، سید جعفر هادیان امرئی با ۵۰۳ رأی، اکبر کردان با ۴۵۷ رأی و مهدی باکویی با ۴۳۱ رأی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند و حمید ولی‌پور با ۸۴ رأی، عبدالرضا واحدی با ۴۹ رأی و امید واحدی با ۴۸ رأی عضو علی‌البدل شدند.

آکند

حسن حسین‌زاده آکندی با ۳۳۴ رأی، جواد اسلامی با ۲۴۸ رأی، سیدعیسی زارع آکنده با ۲۴۴ رأی، سید اسماعیل میریان آکندی با ۲۱۵ رأی و علی رستمی آکنده با ۲۰۵ رأی به شورأی ششم راه یافتند و ابوالقاسم انتظاری آکندی با ۱۸۲ رأی، محمد فرهادی با ۱۷۷ رأی و فرهاد رستمی آکندی با ۱۶۰ رأی به عضویت علی‌البدل درآمدند.

فرح‌آباد

قاسم عباس‌زاده فرح‌آبادی با ۶۷۴رأی، عبدالله حمیدی فرح‌آبادی با ۶۲۳ رأی، هادی حقیقت‌طلب فرح‌آبادی با ۵۸۶ رأی، حجت‌الله بخشیان فرح‌آبادی با ۵۴۵ رأی و سید علی‌اصغر طالبی فرح‌آبادی با ۴۹۲ رأی عضو اصلی شورأی شهر شدند و فاطمه سلمانی فرح‌آبادی با ۴۹۱ رأی، حسین یوسفی فرح‌آبادی با ۴۰۲ رأی و میرعلی عمادی فرح‌آبادی با ۳۸۴ عضو علی‌البدل این شورا شدند.

فریم

برأی شورأی ششم فریم مهدی یعقوبی با ۱۹۶ رأی، امید مهدوی با ۱۶۶ رأی، آتنا مهدوی با ۱۲۶ رأی، غلامعلی عباسی با ۱۱۰ رأی و  عماد حاجی آقازاده محمدآبادی با ۱۰۷ رأی به عنوان اعضای اصلی و پروانه قاسمی با ۱۰۶ رأی، سحر مهدوی با ۷۱ رأی و عباس شاه‌طوری با ۶۸ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

سورک

مهدی ترابی سورکی با ۱۶۹۳ رأی، میلاد یعقوب‌زاده سورکی با ۱۴۵۵ رأی، شهربانو خداپناه سورکی با ۱۳۳۹ رأی، محمدرضا طیبی سورکی با ۱۱۵۵ رأی و غفار وفایی سورکی با ۱۱۳۰ رأی به عنوان اعضای اصلی شورأی ششم سورک و کمال سورکی آزاد با ۹۰۵ رأی، کاظم امجدی سورکی با ۸۵۱ رأی و علیجان علیخانی سورکی نیز با ۷۲۰ رأی اعضای علی‌البدل این شورا شدند.

طبقده

نخستین شورأی شهری شهر جدید طبقده با انتخاب رحمان عرب با ۷۳۱ رأی، مهدی عرب نام پدر الله‌قلی با ۶۵۳ رأی، مهدی عرب نام پدر منصور با ۶۴۰ رأی، اسماعیل عرب با ۴۸۲ رأی و کاظمعلی عرب با ۴۵۵ رأی به عنوان اعضای اصلی تشکیل شد. سید تقی محمدی با ۴۰۵ رأی، سید اسماعیل جعفری با ۳۹۸ رأی و فاطمه قنبرنژاد نیز با ۳۳۶ رأی نیز اعضای علی‌البدل شدند.

آمل

در آمل مسلم مکاری با ۷۴۶۵ رأی، ابراهیم محمدپور با ۵۹۹۱ رأی، محمد توکلی با ۵۷۷۶ رأی، حسن مجیدی‌کیا با ۵۷۳۹ رأی، علیرضا ایراندوست با ۵۷۲۹ رأی، محسن صلواتی با ۵۲۳۹ رأی، ثریا کمالی با ۴۲۳۶ رأی، فرزین محمودی پاتی با ۴۰۲۲ رأی و احمد محمدی با ۳۷۴۹ رأی به عنوان اعضای اصلی شورأی ششم این شهر انتخاب شدند.

امیرحسین اباذری ۳۶۰۵ رأی، دوست‌محمد کوهستانی با ۳۵۲۷ رأی، علی اکبریان با ۳۵۲۱ رأی، راضیه بابایی اَسکی با ۳۳۵۴ رأی، میثم سعادتی با ۳۳۴۴ رأی و محمد ملکی با ۳۱۷۷ رأی نیز ۶ عضو علی‌البدل شورأی شهر آمل هستند.

گزنک

از ۵۷۴ رأی مأخوذه در شهر گزنک، میثم آخانی با ۲۹۷ رأی، نصرت‌الله قربانی با ۲۱۱ رأی، مهدی حسین‌زاده شانه‌چی با ۱۹۷ رأی، حسین اسحاقی با ۱۹۰ رأی و اسماعیل حسن‌زاده با ۱۵۱ رأی به عنوان اعضای اصلی و مهدی عابدینی با ۱۲۳ رأی، محید حسین‌زاده با ۱۰۰ رأی و حسن ذبیحی با ۷۲ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورأی ششم این شهر انتخاب شدند.

رینه

تعداد آراء اخذ شده از شعب شهر رینه برأی انتخابات شورأی ششم ۱۰۶۵ رأی بود که پس از شمارش و تجمیع آرا، جواد مرادی با ۵۳۴ رأی، حسین آقایی‌نژاد با ۴۷۶ رأی، حسین قلی‌زاده با ۴۲۳ رأی، حسن سالاری با ۴۰۵ رأی و ماشاءلله صادقی با ۳۳۳ رأی به شورأی ششم رینه راه یافتند.

 ابوالفتح سالاری با ۳۰۰ رأی، سید حسن موسوی با ۲۸۱ رأی و رضا مجلسی با ۲۶۸ رأی هم اعضای علی‌البدل شورأی ششم رینه شدند.

دابودشت

از ۸۴۶ رأی اخذ شده در دابودشت غلامحسین رأفتی جلودار با ۳۶۲ رأی، حسین دهقان با ۳۴۵ رأی، محمد دهقان با ۲۹۷ رأی، داوود هاشم‌نیا گتابی با ۲۳۶ رأی و یدالله گل‌پیر با ۲۰۶ رأی به عضویت شورأی ششم دابودشت در آمدند و علی ابراهیمی با ۱۹۵ رأی و میثم خرسندی با ۶۱ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

بابکان

از ۲۲۹۱ رأی در صندوق‌های انتخابات شورأی شهر تازه‌تاسیس بابکان، امید نیک‌زاد با ۹۷۱ رأی، نادر عمرانی با ۸۳۷ رأی، علی‌اکبر جعفرنژاد اندواری با ۷۲۲ رأی، سبحان افشارفر با ۷۲۳ رأی و الهام هارون‌کلایی با ۶۶۰ رأی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند. مهدی حسینی با ۶۵۳ رأی، حسین اسحاقی با ۵۱۵ رأی و مرضیه نعمتی با ۵۱۲ رأی نیز به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

امامزاده عبدالله(ع)

 از صندوق‌های انتخابات شورأی این شهر ۲۶۲۵رأی اخذ شد که پس از تجمیع آراء، محمدرضا خاکپور با ۹۷۶ رأی، محمدرضا داداش‌پور با ۸۸۶ رأی، مهدی اسکو با ۸۶۹ رأی، نصرالله فضلی با ۶۹۳ رأی و عباسقلی اسکویی با ۶۴۴ رأی به عنوان عضو اصلی شورأی ششم انتخاب شدند. بهرام رضوی‌نیا با ۶۵۰ رأی، سیف‌الله اکبری با ۶۱۹ رأی و مرضیه شالیکار با ۵۲۵ رأی نیز عضو علی‌البدل این شورا هستند.

کیاکلا

 بر اساس آراء اخذ شده در ۹ شعبه شهری کیاکلا، جواد شفیعی با ۱۶۶۲، حسن اسدی دستندکلایی با ۱۵۳۴، مهدی حبیبی با ۱۴۶۰، اکبر اکبری با ۱۲۸۶ و خیرالله ضیایی با ۹۵۷ رأی به عنوان اعضای شورأی ششم این شهر انتخاب شدند.

کیاکلایی‌ها محسن نقی‌زاده با ۹۰۸، اسماعیل اسماعیلی با ۸۷۷ و آیت داداشی با ۷۵۴ رأی را هم به عنوان اعضای علی‌البدل پارلمان شهری کیاکلا برگزیدند.

قائمشهر

سید هادی فضلی وسطی کلائی با ۹۷۱۳ رأی، صادق برزویی با ۸۱۸۸ رأی، مهدی ابراهیمی بشلی با ۷۲۱۱ رأی، ایمان پویامهر با ۷۱۳۲ رأی، احسان اسماعیلی نجار با ۷۱۱۷ رأی، مفید اسماعیلی سراجی با ۶۴۲۹ رأی، سعید برزگر کوچکسرائی با ۵۸۶۷ رأی، رضا خانی کوچکسرائی با ۵۵۱۹ رأی و جعفر احمدی با ۵۲۵۹ رأی به عنوان منتخبین مردم قائمشهر تعیین شدند.

نصرالله دریابیگی با ۴۸۹۸ رأی، رامین خطی دیزآبادی با ۴۴۲۱ رأی، علی یزدان‌پناه قادیکلائی با ۴۲۲۱ رأی، محمد یعقوبی کوچکسرائی با ۴۱۲۲ رأی، حبیب خناری‌نژاد با ۴۰۷۵ رأی و علی غفوری با ۳۹۹۷ رأی نیز اعضای علی‌البدل این شورا شدند.

ارطه

هادی محمدی جوجاده با ۱۶۱۹ رأی، رجبعلی مجدی کفشگری با ۱۵۵۷ رأی، امیرحسین علائیان با ۱۴۹۲ رأی، مرتضی آراسته ۱۴۲۷ رأی و ذبیح‌الله تقوی قادی با ۱۲۹۳ رأی اعضای اصلی شورای ششم ارطه شدند.

 برزو علیپور ابوخیلی با ۹۶۳ رأی، داوود عزتی قادی با ۸۷۶ رأی، ایمان فتحی ارطه با ۸۳۲ رأی اعضای علی‌البدل این شورا هستند.

عباس‌آباد

بابک بابا با ۱۴۸۸ رأی، سید روح‌الله حسینی لرگانی با ۱۲۲۰ رأی، حمید خاکزاد با ۱۱۸۹ رأی، سید محمد حسینی لرگانی با ۱۱۷۶ رأی و محمدهادی پورخدابخش با ۱۰۰۴ رأی به شورأی ششم عباس‌آباد راه یافتند.

اسفندیار الهی با ۹۸۸ رأی، حسن اوجانی با ۹۳۱ رأی و علی‌اوسط معصومی با ۸۹۷ رأی نیز به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

سلمانشهر

علیرضا رستگار حور با ۱۵۵۰ رأی، فاطمه عباسی با ۱۵۲۹ رأی، کیومرث نظام‌دوست با ۱۵۰۰ رأی، اباصلت آهنگریان با ۱۴۳۹ رأی و علیرضا شیخی سقاواز با ۱۳۵۹ رأی پنج به عنوان منتخب شورأی این شهر تعیین شدند. احمد محمدی با ۱۱۸۳ رأی و عباس خردمند با ۱۱۱۵ رأی به عنوان علی‌البدل شورأی اسلامی شهر کجور انتخاب شدند.

کلارآباد

محسن زرودی با ۱۲۳۸رأی، عباس حسین کلاری با ۱۰۹۵ رأی، مصطفی پورابراهیم با ۱۰۷۷ رأی، مجتبی محمود بابویی با ۱۰۶۷ رأی و صفدر آریامنش هم با ۹۳۴ رأی منتخبین شورأی کلارآباد شدند.

منوچهر منصورلکورج با ۹۲۱ رأی و رجبعلی رعنای رئوف با ۷۰۰ رأی نیز اعضای علی‌البدل شورأی ششم این شهر هستند.

جویبار

سید حسین میری با ۳۹۷۷ رأی، آذر خاتمی با ۳۳۸۲ رأی، محمدعلی بذرافشان با ۳۲۵۹ رأی، سید مجتبی قائمی با ۲۷۷۳ رأی و همت بخشیان جویباری با ۲۶۷۷ رأی به عنوان منتخبین شهر جویبار معرفی شدند.

محسن چلنگری جویباری با ۲۵۵۲ رأی، میلاد قلیان با ۲۲۳۸ رأی و حمزه حاتمی جویباری با ۲۲۶۶ رأی اعضای علی‌البدل این شورا شدند.

کوهی‌خیل

سید فخرالدین حسینی کوهی‌خیلی با ۷۴۴ رأی، سید محمد جلالی کوهی‌خیلی با ۶۳۸ رأی، اسماعیل پلنگی با ۵۹۰ رأی، بهرام سرخی کوهی‌خیلی با ۵۸۱ رأی و سید حجت‌الله احسانی کوهی‌خیلی با ۵۴۰ رأی به عنوان اعضای اصلی و سید احمد سلیلی با ۴۶۸ رأی به عنوان عضو علی‌البدل معرفی شدند.

نور

فرشاد اسدی با ۳۴۳۰ رأی، رسول شیخ با ۳۲۳۹ رأی، ابراهیم محسنی با ۲۹۷۰ رأی، رستم عبدی با ۲۷۸۷ رأی و معین صادقی با ۲۷۴۷ رأی به عنوان پنج منتخب اصلی شورأی شهر نور انتخاب شدند.

فرنام فخاری با ۲۵۷۳ رأی، مصطفی تقوایی با ۲۳۸۶ رأی و مسعود یوسفی با ۲۰۴۳ رأی اعضای علی‌البدل شورأی ششم شهر نور هستند.

ایزدشهر

رضا حسین‌زاده با ۱۵۴۴ رأی، حسین غلامی با ۱۳۸۰ رأی، سید مرتضی حسینی با ۱۱۱۱ رأی، فرشید زاغ‌پشت با ۱۰۹۳ رأی و سیف‌الله هاشمی با ۱۰۵۹ رأی به عنوان منتخبین شورأی این شهر و سمیه حسین‌زاده با  ۹۷۱ رأی، قاسم حسین‌پور با ۹۵۲ رأی و گلناز اقبالی با ۹۵۰ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل برگزیده شدند.

بلده

سید سعید حسینی با ۳۹۴ رأی، عباس عماد با ۳۱۵ رأی، مجتبی حسین‌پور با ۳۰۴ رأی، حامدکیانی با ۳۰۰ رأی و مهدی سپهری با ۲۵۴ رأی به عنوان اعضای اصلی شورا انتخاب شدند.

علی‌اکبراحمدیان با ۲۱۰ رأی، مجتبی اسدی با ۱۷۱ رأی و مصطفی شعبان‌زاده با ۱۳۹ رأی نیز اعضای علی‌البدل شورأی بلده هستند.

چمستان

غلامرضا توکلی با ۲۱۱۱ رأی، اسماعیل توکلی با ۱۸۰۰ رأی، حسن میثاقی با ۱۷۴۰ رأی، زینب حسین‌زاده با ۱۷۲۵ رأی و صادق کیانی با ۱۶۸۸ رأی به عنوان منتخبان شورأی این شهر حائز اکثریت آرا شدند و سید جواد حیدری با ۱۵۴۲ رأی، مرتضی قلی‌پور با ۱۴۱۳ رأی و سیدعلی موسوی با ۱۳۴۸ رأی اعضای علی‌البدل هستند.

رویان

محمدعلی رضایی با ۱۲۴۹ رأی، کامبخش سالاریان با ۱۱۶۰ رأی، حسین دیوسالار با ۱۱۶۱ رأی، مجید ترابی گودرزی با ۱۰۷۶ رأی و مرتضی درویش با ۱۰۲۵ رأی منتخبان مردم برأی شورأی ششم شدند. فخری مازندرانی با ۹۹۱ رأی، محمدرضا بابایی با ۹۱۹ رأی و بیژن قائمی با ۸۲۱ رأی نیز منتخبان علی‌البدل شهر رویان هستند.

بابل

حسین مقیم‌پور بیژنی با ۱۹ هزار و ۴۸ رأی، مهدی پورچالی سماکوش با ۹۰۲۸ رأی، مرتضی کاردگر با ۷۰۵۱ رأی، نرگس نوروزی تجنکی با ۶۹۲۵ رأی، محمدزمان یعقوبی هریکنده‌ای با ۶۱۲۳ رأی، بهرام لطیفی با ۵۸۶۹ رأی، جعفر واثقی با ۵۶۸۶ رأی، سید کمیل هاشمی حیدری با ۵۶۰۱ رأی و حمیدرضا قربان‌نیاءدلاور با ۵۵۰۳ رأی ۹ منتخب اصلی شورأی بابل در دوره ششم هستند.

علی شکری‌پور رودباری با ۵۳۰۳ رأی، سید محمد سیف‌الله‌پور لداری با ۵۱۰۰ رأی، حسین حیدری آردی با ۵۰۹۴ رأی، هادی رضانیاء رمی با ۴۹۹۱ رأی، حسین رضازاده با ۴۴۷۱ رأی و ولی‌الله نیازی‌فر با ۴۲۳۷ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

امیرکلا

در امیرکلا محمود نقویان با ۳۰۶۱ رأی، عباس حاجی آقابزرگی امیری با ۲۸۷۵ رأی، کاظم خبازنیا امیری با ۲۱۱۷ رأی، کاظم جعفریان با ۲۰۶۰  رأی و زهره احدی‌نژاد با ۱۸۱۷ رأی به شورای ششم راه یافتند و رضا سلیمانی امیری با ۱۷۴۰ رأی، محمد باباتبار درزی با ۱۵۳۹ رأی و سید قاسم شجاعیان دیوکلائی با ۱۴۶۸ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل معرفی شدند.

خوشرودپی

رضا باهکیده با ۲۰۵۰ رأی، حسین شعبان‌زاده خوشرودی با ۲ هزار و ۱۹ رأی، مهدی داداش‌زاده خوشرودپی با ۱۸۱۷ رأی، سعید احمد ناطقی با ۱۵۳۵ رأی و ناصر قربان نژادشانی با ۱۲۳۲ رأی عضو شورای ششم خوشرودپی شدند و مهدی باباجان‌تبار خوشرودی با ۱۱۲۰ رأی، سلمان باباجان‌تبارخوشرودی با ۱۰۸۴ رأی و منصور اباذری کامی با ۷۷۰ رأی به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

گتاب

حمیدرضا کلاگر با ۱۴۸۵ رأی، مصطفی ملازاده جلودار با ۱۴۳۶ رأی، خدیجه نعمتیان جلودار با ۱۴۰۲ رأی، قاسم طهماسبی گتاب با ۱۳۳۱ رأی و منوچهر حبیب پورگتابی با ۱۱۳۲ رأی منتخب مردم شهر گتاب به عنوان اعضای اصلی شورای ششم این شهر شدند و آمنه نادری با ۱۱۰۲ رأی،  رامین مفیدی‌راد با ۹۱۴ رأی و مسعود شفائی گتاب با ۸۳۶ رأی به عنوان  اعضای علی‌البدل برگزیده شدند.

زرگر

روح‌الله رستمی با ۹۱۲ رأی، عمران زاهدیان تجنکی با ۷۷۹ رأی، حجت جعفری تجنکی با ۷۱۶ رأی، فاطمه معصومی کریمی با ۶۹۷ رأی و نعمت‌الله کفشگر با ۶۳۹ رأی منتخبان اصلی ششمین دوره شورای اسلامی شهر زرگر شدند و علی اسمعیلی آردی با ۶۱۵ رأی، محمد خاری آردی با ۶۱۱ رأی و یوسف رستمی دارای ۴۳۴ رأی به عنوان عضو علی‌البدل معرفی شدند.

گلوگاه بندپی

علی طلائی فیروزجائی با ۱۷۶۴ رأی، محسن ولی‌نیا پاشا با ۱۷۵۷ رأی، مهدی قلندریان فیروزجائی با ۱۶۹۰ رأی، علی اباذری با ۱۳۴۸ رأی  و علیرضا کاظم‌زاده سماکوش با ۱۲۹۳ رأی  برای فعالیت در ششمین دوره شورای اسلامی این شهر انتخاب شدند.

مژگان عمونژاد سماکوش با ۱۲۶۷ رأی ، مصطفی قلی‌زاده پاشا با ۱۲۶۶ رأی و حشمت کاظم‌نسب حاجی با ۱۱۲۴ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای ششم معرفی شدند.

مرزیکلا

محسن اکبری رئیسی با ۱۰۳۷ رأی، عیسی تاری مرزی با ۸۷۲ رأی، سیروس حسین‌پور با ۷۸۶ رأی، سامره گلی با ۷۱۴ رأی و علی برزگر با  ۶۷۷ رأی به شورای ششم مرزیکلا راه یافتند و زمان کاردگر با ۶۳۷ رأ، معین اسمعیلی با ۵۸۹ رأی و  طاهر تقی‌زاده با ۵۱۶ رأی به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

چالوس

 جعفر کیالاشکی با ۵۰۱۵ رأی، فتحعلی بابائی‌نژاد با ۴۹۰۷ رأی، آرش رضوی فشکوری با ۴۱۴۷ رأی، مسعود یعقوبی با ۳۷۵۲ رأی، صابر سام‌دلیری با ۳۴۹۸ رأی، حسن غرایاق زندی با ۳۴۸۵ رأی و سلمان کیادلیری با ۲۸۹۵ رأی هفت منتخب شورأی این شهر شدند.

تورج لهراسبی با ۲۸۰۹ رأی، مجید فرد با ۲۷۰۱ رأی، محمد پولادی با ۲۱۶۰ رأی، مسعود غرایاق زندی با ۲۰۸۳ و محمدرضا سجودی با ۱۸۲۵ رأی به عنوان منتخبان علی‌البدل چالوس انتخاب شدند.

مرزن‌آباد

هادی ردائی با ۱۱۴۰ رأی، نادر میردارسلطانی با ۱۰۶۱ رأی، علی سام‌دلیری با ۹۹۸ رأی، سروش صیادی‌نژاد با ۹۴۲ رأی و مقداد میردار موسی‌پور با ۸۶۵ رأی منتخبین شورأی ششم مرزن‌آباد شدند.

 مجید درخشان با ۷۶۲ رأی، سید عبدالله حسینی با ۶۲۴ رأی و طائل توپاابراهیمی با ۵۳۹ رأی نیز اعضای علی‌البدل شورأی این شهر شدند.

هچیرود

مهدی طالبی با ۱۸۶۰ رأی، مجید بحری با ۱۷۸۸ رأی، احمد بیگلریان با ۱۷۴۰ رأی، بهزاد محمودی با ۱۷۲۸ رأی و جعفر جلالی با ۱۶۴۴ رأی منتخبان شورأی ششم هچیرود شدند و حسن بیگلریان با ۱۴۹۲ رأی، محسن رودگرپور با ۱۲۱۰ رأی و محمدحسن باقری با ۱۱۷۹ رأی  اعضای علی‌البدل شورأی این شهر هستند.

گلوگاه

علی‌اکبر محمودجانلو با ۲۶۰۱ رأی، فاطمه کیانی گلوگاهی با ۲۵۰۹ رأی، رامین کیانی با ۲۴۸۸ رأی، عزت‌الله پهلوان گلوگاهی با ۲۴۸۷ رأی و جواد کلبادی‌نژاد با ۲۳۴۶ رأی به عنوان اعضای اصلی شورأی ششم این شهر انتخاب شدند.

شهروندان گلوگاه عبدالعلی کلبادی‌نژاد با ۲۲۲۳ رأی، مهدی اسماعیلی با ۲۲۲۱ رأی و سید رسول نبوی گلوگاهی با ۱۹۸۶ رأی را به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب کردند.

فریدونکنار

 محمود شمسی‌کیخواه با ۳۹۶۴ رأی، حسن ذاکری با ۳۳۴۴ رأی، سید حسین میرمرادی با ۳۰۴۵ رأی، رضا جانعلی‌پور با۲۹۳۱ رأی و علیرضا عباسی با ۲۹۲۵ رأی عضو اصلی شورأی شهر فریدونکنار در دوره ششم شدند. زهرا سعیدی با ۲۶۲۱ رأی، محمد آزادی با ۲۱۸۴ رأی و علی داغمه‌چی با ۲۰۶۲ رأی نیز به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

تنکابن

عبدالناصر حیدری با ۳۰۷۹ رأی، مظاهر خسته‌بند با ۲۴۷۰ رأی، مهدی اکبرثانی با ۲۴۳۸ رأی، مهدی رستمی زرج‌آباد با ۲۳۷۲ رأی، کامبیز شاه‌نظری با ۲۲۵۴ رأی، منوچهر الماسی با ۱۸۸۶ رأی و مرتضی فرجی با ۱۷۶۴ رأی ۶ نامزدی هستند که بیشترین آرأی ششمین دوره شورأی اسلامی شهر تنکابن را کسب کردند.

 مرتضی فرجی و غلامرضا مشایخی نیز هر یک با کسب ۱۷۶۴ رأی به طور مشترک در جایگاه هفتم قرار قرار گرفتند که با توجه به هفت نفره بودن شورأی اسلامی تنکابن، یکی از این افراد بر اساس قانون انتخاب و نتیجه متعاقبا اعلام خواهد شد. سیده سمیه سلیمی نیز با ۱۶۸۲ رأی منتخب دوم علی‌البدل این شهر شد.

خرم‌آباد

ایرج عزیزی با ۱۰۷۰ رأی، میر عمادالدین جنابی با ۱۰۴۹ رأی، محمدصادق صفرپور با ۹۲۹ رأی، امیرارسلان امامقلی با ۷۴۲ رأی و سهراب مقصودی با ۶۴۱ رأی به عنوان اعضای اصلی شورأی ششم انتخاب شدند. حسن آبائی با ۶۳۱ رأی و سجاد اژدر با ۴۷۶ رأی نیز منتخبین علی‌البدل شورأی اسلامی شهر خرم‌آباد هستند.

نشتارود

محسن آقاجان نشتایی با ۶۶۹ رأی ، سعید وکیلی با ۶۰۹ رأی، حسین دادجو با ۵۵۵ رأی، سید نورالدین افتخاری با ۵۱۳ رأی و قدیر نامور سیگارودی با ۴۸۵ رأی بیشترین منتخب اصلی شدند.

 فاطمه نوشیروانی با ۴۸۳ رأی و نیما سرشار با ۴۴۷ رأی عضو اعضای علی‌البدل شورأی اسلامی شهر نشتارود هستند.

شیرود

شعیب کاسگر محمدی با ۱۷۵۷ رأی، وحید عشیری با ۱۲۱۸ رأی، سعید امینی با ۹۶۸ رأی، فرزانه یوسف فاضلی با ۸۴۴ رأی و ابراهیم بهرامی با ۸۱۸ رأی ۵ منتخب شورأی اسلامی شهر شیرود شدند. سید محسن محمدی با ۷۶۲ رأی و مهین یزدانی با ۷۰۲ رأی نیز عضو علی‌البدل شورأی ششم این شهر هستند.

بهشهر

میثم داودی با ۸۸۶۸ رأی، علی شکوهی با ۵۵۹۶ رأی، صادقعلی سعدی با ۴۶۰۲ رأی، سیف‌الله سبزی با ۴۳۴۵ رأی، سیدرضا میرکریمی با ۴۱۲۵ رأی، سید محمد باقری با ۴۰۳۴ رأی و محمدجواد ابراهیمی با ۳۹۳۷ رأی به عنوان اعضای اصلی شورأی اسلامی این شهر معرفی شدند.

سید اصغر ابراهیم‌نژاد میانگله با ۳۳۰۵ رأی، اسفندیار اسدی با ۳۱۷۹ رأی، عبدالهاشم قلندری با ۲۹۷۵ رأی، محمدرضا محمدپور خلیلی با ۲۶۹۴ رأی و راضیه فرقانی با ۲۵۸۹ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورأی اسلامی بهشهر معرفی شدند.

خلیل‌شهر

ابوالقاسم محمدیان ۲۴۸۳ رأی، محمدرضا باقری خلیلی با ۱۷۹۱ رأی، سید حسن حسینی رکاوندی با ۱۷۰۵ رأی، رضا عموزاد خلیلی با ۱۵۴۱ رأی و عبدالله مسلمی با ۱۴۷۹ رأی به عنوان اعضای اصلی شورأی اسلامی این شهر و موسی محمدپور خلیلی با ۱۲۶۵ رأی، قاسم نصیری خلیلی با ۱۲۵۴ رأی و مهدی عموزاد خلیلی با ۱۲۵۳ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورأی شهر خلیل شهر معرفی شدند.

رستمکلا

عادل عوازیان با ۲۸۵۵ رأی، علی‌اصغر یدالهی با ۲۳۸۵ رأی، جواد نوع‌پرست رستمی با ۲۳۷۳ رأی، سیدحسین سلیلی رستمی با ۲۲۷۲ رأی و میثم حسین‌زاده رستمکلائی با ۲۱۲۰ رأی به عنوان عضو اصلی و سید کریم میری با ۱۵۲۳ رأی، رمضانعلی حاجی‌زاده با ۱۳۷۵ رأی و محمد دژپسند با ۱۲۴۸ رأی به عنوان علی‌البدل شورأی ششم این شهر برگزیده شدند.

نکا

حسین پویا با 4798 رأی، سید علی‌اکبر ابراهیمی آبلوئی با 4591 رأی، سیداسماعیل میری با 3687 رأی، رقیه جعفری با 3511 رأی، علی درخشانی‌فر با 3495 رأی، دوستعلی کوزه‌گری با 3412 رأی و سید مسعود اکبری بریجانی 3099 رأی به عنوان اعضای اصلی ششمین شورای اسلامی این شهر معرفی شدند.
امین بابایی اومالی با 2877 رأی، الهه انزایی با 2552 رأی، عباس لطف‌آبادی با 2447 رأی،  عین‌الله امیدی با 2330 رأی و طیبه قاضی‌پور با 2247 رأی نیز به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر نکا معرفی شدند.

کد خبر 609183

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha