مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
۰ نفر

فرماندار ساری اسامی نامزدهای منتخب شهروندان پنج شهر از ۶ شهر مرکز استان برأی عضویت در شورأی ششم را اعلام کرد.

شورای شهر

 به گزارش همشهری آنلاین، عباسعلی رضایی گفت: با استخراج آراء مأخوذه در صندوق‌های الکترونیک انتخابات شورأی شهر ساری پس از پایان فرأیند شمارش و تجمیع آراء انتخابات ریاست‌جمهوری و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، نامزدهای راه‌یافته به شورأی ششم شهرهای فرح‌آباد، آکند، پایین هولار، کیاسر و فریم معرفی شدند.

بنا به اعلام فرمانداری ساری در شهر کیاسر عبدالله طالبی با ۷۸۸ رأی، معین رضایی کلانتری با ۷۳۰ رأی، محمد مهدی‌نژاد با ۷۲۷ رأی، راضیه فیاضی با ۶۸۰ رأی و علی خواجه‌وندی با ۶۳۴ رأی به عنوان اعضای اصلی و لیلا رمضان‌نژاد با ۶۳۱ رأی، رضا رفیعی با ۵۷۱ رأی وسید رضا رضوی توسه با ۵۲۲ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

شهروندان پایین‌هولار نیز سید حجت‌الله هادیان با ۵۲۴ رأی، سید عبدالله هادیان با ۵۱۷ رأی، سید جعفر هادیان امرئی با ۵۰۳ رأی، اکبر کردان با ۴۵۷ رأی و مهدی باکویی با ۴۳۱ رأی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند و حمید ولی‌پور با ۸۴ رأی، عبدالرضا واحدی با ۴۹ رأی و امید واحدی با ۴۸ رأی عضو علی‌البدل شدند.

در شهر آکند حسن حسین‌زاده آکندی با ۳۳۴ رأی، جواد اسلامی با ۲۴۸ رأی، سیدعیسی زارع آکنده با ۲۴۴ رأی، سیداسمعیل میریان آکندی با ۲۱۵ رأی و علی رستمی آکنده با ۲۰۵ رأی به شورای ششم راه یافتند و ابوالقاسم انتظاری آکندی با ۱۸۲ رأی، محمد فرهادی با ۱۷۷ رأی و فرهاد رستمی آکندی با ۱۶۰ رأی به عضویت علی‌البدل درآمدند.

در شهر فرح‌آباد نیز قاسم عباس‌زاده فرح‌آبادی با ۶۷۴رأی، عبدالله حمیدی فرح‌آبادی با ۶۲۳ رأی، هادی حقیقت‌طلب فرح‌آبادی با ۵۸۶ رأی، حجت‌الله بخشیان فرح‌آبادی با ۵۴۵ رأی و سید علی‌اصغر طالبی فرح‌آبادی با ۴۹۲ رأی عضو اصلی شورای شهر شدند و فاطمه سلمانی فرح‌آبادی با ۴۹۱ رأی، حسین یوسفی فرح‌آبادی با ۴۰۲ رأی و میرعلی عمادی فرح‌آبادی با ۳۸۴ عضو علی‌البدل این شورا شدند.

برای شورای ششم فرح‌آباد ساری نیز مهدی  یعقوبی با ۱۹۶ رأی، امید مهدوی با ۱۶۶ رأی، آتنا مهدوی با ۱۲۶ رأی، غلامعلی عباسی با ۱۱۰ رأی و  عماد حاجی آقازاده محمدآبادی با ۱۰۷ رأی به عنوان اعضای اصلی و پروانه قاسمی با ۱۰۶ رأی، سحر مهدوی با ۷۱ رأی و عباس شاه‌طوری با ۶۸ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

فرمانداری ساری به دلیل ابلاغ نشدن تاییدیه فهرست برگزیدگان انتخابات شورای ششم ساری از سوی هیئت نظارت بر انتخابات هنوز به طور رسمی برگزیدگان این انتخابات را اعلام نکرده است.

کد خبر 608854

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha