رئیس کل سازمان امورمالیاتی کشور، از تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی و ارسال فرم تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات های مستقیم تا ۱۵ تیرماه خبر داد.

سکه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، امیدعلی پارسا، اظهار کرد: تمدید مهلت ارائه اظهارنامه صاحبان مشاغل تا ۱۵ تیرماه، بنا به درخواست اتاق اصناف ایران و تصویب ستاد ملی مدیریت کرونا، صورت گرفته است.

وی با اشاره به مشکلات و شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، گفت: صاحبان مشاغل تا ۱۵ تیرماه فرصت دارند ضمن مراجعه به سایت سازمان امورمالیاتی کشور به نشانی www.intamedia.ir نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی و یا ارسال فرم تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات های مستقیم اقدام کنند و از تسهیلات و معافیت های قانونی بهره مند شوند.

بر این اساس،  کلیه خریداران حقیقی سکه از بانک مرکزی در سال گذشته هم که تا پایان امروز برای پرداخت مالیات فرصت داشتند، این مهلت‌ برای آنها نیز تا ۱۵ تیر ماه  تمدید شده است.  

گفتنی است،  خریداران سکه از بانک مرکزی از سال ۱۳۹۷ مشمول پرداخت مالیات هستند و اگر مالیات خود را تا مهلت تعیین شده نپردازند، به مالیات متعلقه آنها به ازای هر ماه دیرکرد معادل ۲.۵ درصد جریمه اضافه می‌شود.  

کد خبر 609085

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارز و طلا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha